Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

km-teller

 
Schrijver justjoan
Gast 
#1 | Geplaatst: 2 juni 2004 10:12 
De vorige eigenaar heeft (inmiddels) mijn cx500c laten stuiteren. Waarschijnlijk functioneert de km-teller daardoor niet meer zo goed...de cijfer'schijfjes' zitten er nu scheef in, ze lopen wel, maar de dagteller loopt nl sneller dan de totaal-teller. Ook weet ik niet hoe ik de dagteller op 0 kan zetten. Aan de zijkant van de teller zit een groot gat, nu vraag ik me af: zat daar een knopje in? of hoort dat zo en is er een speciale handeling die de dagteller op 0 krijgt. wie helpt mij?? bedankt

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 2 juni 2004 12:41 
Joan, als je kijkt in de "showroom" bij de CX500custom, plaatje 52, daar zie je een teller met het knopje voor het terugzetten van de dagteller.
Misschien lukt het om met een schroevendraaier of een houten stokje oid in dat gat te steken de dagteller weer op nul te krijgen. Maar als de totaal teller en de dagteller niet goed werken, kun je misschien beter op zoek naar een andere teller?
Succes, Marcel
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 2 juni 2004 13:16 | Aangepast door: MAST 
Even kijken of ik het plaatje hier tevoorschijn kan krijgen.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver justjoan
Gast 
#4 | Geplaatst: 3 juni 2004 12:51 
Hoi Marcel,
Bedankt voor je antwoord en plaatje. Ik zie het knopje! ik heb gemerkt door op de snelweg de hm-bordjes in de gaten tehouden, dat de totaal-teller het goed lijkt te doen, de dag-teller loopt voor. Ik heb gehoord dat een km-teller behoorlijk duur is en ik kan hem er ook niet zelf opzetten, dus ik doe het nog wel ff met deze!!
groetjes

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 km-teller

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven