Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

vetspuit

 
Schrijver bonkie
Gast 
#1 | Geplaatst: 3 juni 2004 20:47 
op verzoek van mijzelf, heeft mijn collega zijn vet spuit meegenomen, en ijverig alle nippels van mijn cx500e bewerkt,ook die van de schijfremmen. is dit wel o.k.?????

Schrijver Anoniem
Gast 
#2 | Geplaatst: 3 juni 2004 21:07 
Die van de remschrijven zijn ontluchtingsnippels. Deze staan dicht dus daar zal geen vet ingekomen zijn.

Schrijver rgroeleveld
Gast 
#3 | Geplaatst: 4 juni 2004 09:25 
Erg grappig. Als je er geen bal verstand van hebt, moet je er niet aan sleutelen.

Schrijver Floris
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 4 juni 2004 09:40 
Beste Bonkie, je hebt een zeer hulpvaardige collega maar laat 'm in het vervolg van je motor afblijven.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver ffroidbise
Gast 
#5 | Geplaatst: 4 juni 2004 19:12 | Aangepast door: ffroidbise 
Remblokken, remschijven,remschoenen invetten is zééér gevaarlijk.
Laatst heb ik ook iemand geweten die zijn remschijven ingesmeerd heeft met vaseline, om zogezegt roest geen kans te geven.
Nu dat hij zijn brommer ging testen (situatieschets aan een niet afgebakende kade van de noordzee) heeft hij juist op tijd van zijn brommer kunnen springen.
Conclusie : 2 gebroken ribben, schavingen en kneuzingen, arm gebroken.
Een hele hoop kosten.
En last but not least de vaseline had geen resultaat, want ondertussen staan zijn remschijven overvol met roest, de rest van zijn brommer trouwens ook, daar deze nu op de bodem van de noorzee rust tussen de andere wrakken.

† R.I.P. †

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 vetspuit

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven