Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

mysterieus lampje

 
Schrijver slowrider
Gast 
#1 | Geplaatst: 4 juni 2004 19:12 | Aangepast door: Moderator 
Hallo, ik ben sinds enkele weken in het bezit van een GL 400 C Wing (vermoedelijk import vanuit Japan). Op de snelheidsmeter zit een rood lampje dat exact bij 85 km/h fel gaat branden. Vandaag ging dit lampje ook bij een lagere snelheid afwisselend aan en uit, minder fel als bij de 85 km/h grens. Bij overschrijding van deze grens ging het lampje weer "normaal" fel branden. Weet iemand wat dit te betekenen heeft en vooral of dit kwaad kan. Ik heb nl. veel plezier van dit motortje

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 4 juni 2004 19:20 
Kijk hier maar even.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver slowrider
Gast 
#3 | Geplaatst: 4 juni 2004 19:31 
Floris, bedankt voor je link, zover terug had ik nog niet gekeken. Ik weet nu alleen nog niet waarom dit lampje bij lagere snelheden vanaf vandaag ineens flauw gaat branden. Duidt dit op een storing van de motor of is het mechanisme die dit lampje laat branden defect?

Slowrider Cees

Schrijver Floris
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 4 juni 2004 23:14 
Dat kan ik vanuit hier niet beoordelen maar ik vermoed het laatste. Ik zou het lampje eruit halen, dan ben je ervan af.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 mysterieus lampje

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven