Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Voorste remblokken

 
Schrijver wannes
Gast 
#1 | Geplaatst: 15 juni 2004 10:49 
Hallo heeft er iemand enig idee welk de onderdel nr is van de voorste remblokken van een cx500 c bj 82 of zijn die het zelfde bij alle cx motoren.Als je deze bij vogel besteld zijn ze dan per paar of moet je 2 sets bestellen?En kan je de lijst van vogel in't nederlands krijgen of kan je hen in't nederlands benaderen? Want ik begrijp niets van dat Duits.

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 15 juni 2004 11:16 
Iedere set bevat 2 blokken en aangezien je dubbele schijven hebt moet je dus 2 sets bestellen.

Vogel is een Duits bedrijf en ze spreken geen Nederlands. Bij hun moet je per bank vooruit betalen en pas dan sturen ze het op.

Als je bij www.louis.de bestelt kun je met creditcard betalen en heb je 't binnen een week in huis.

Op de homepage van Louis kies je onder 'Motobase' voor de Honda CX500C (PC01) en dan wijst het zich vanzelf.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver wannes
Gast 
#3 | Geplaatst: 15 juni 2004 18:55 
Floris ik dank u van harte voor uw hulp groeten uit belgie

Schrijver tinusaanhetij
Gast 
#4 | Geplaatst: 28 juni 2004 23:37 
Er is veel kwaliteitsverschil in remblokken. Ik heb nooit zulke goeie meer gekregen als de originele. Bij Polo kon ik twee kwaliteiten krijgen en tenslotte nog Brembo. Die was aanzienlijk duurder dus nam ik de middelste. Die blijken niet beter dan de goedkope, en remmen wat mij betreft onvoldoende. Ik probeer de volgende keer originele Honda blokken te krijgen of Brembo's. groeten,
Martin

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Voorste remblokken

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven