Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

spiegel stellen

 
Schrijver g.burg
Gast 
#1 | Geplaatst: 25 juni 2004 19:42 
hallo allemaal ik vraag me af hoe ik mijn spiegel vaster kan zetten zodat hij niet allekanten opgaat en dan heb ik het niet over het stangetje maar over de spiegel zelf wie weet het? alvast bedankt groeten gerrit.

Schrijver cx5001982
Gast 
#2 | Geplaatst: 25 juni 2004 20:40 
het beste is een niewe spiegel

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 25 juni 2004 21:48 
Hallo Gerrit, het ligt eraan welk type spiegel je hebt. Ik had laatst hetzelfde probleem. Bij mijn type spiegel zit achter het spiegelglas een moer die je moet aandraaien. Het spiegelglas zit gevat in een kunststof/rubberen ring. Die ring zit klem in de houder. Als je die ring weet te verwijderen zonder het glas te breken, kan je zo bij de moer om die vast te draaien. Dan weer de boel terug zien te zetten, zonder het spiegeltje te breken. Het is mij helaas niet gelukt om het glas heel te laten en heb een nieuwe spiegel gekocht. (€ 13,50 bij motozoom) Maar misschien lukt het wel als je weet hoe het e.e.a in elkaar zit.
Marcel
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Guernica
Gast 
#4 | Geplaatst: 25 juni 2004 22:00 | Aangepast door: Guernica 
Gerrit,

Zelfde probleem gehad.
Spiegel nauwkeurig afstellen, paar drupjes secondenlijm erop en .... het houdt nog steeds.
Een lapmiddel , maar als het werkt....

Daniël

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 spiegel stellen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven