Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Clignateur kapot ?

 
Schrijver peterharm
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 25 juli 2004 20:18 
Hallo vrienden van deze heerlijke motoren.

Mijn clignateur doet het soms wel en soms niet. Links doet ie het meestal wel,soms niet. Rechts meestal niet en soms wel.
Weet iemand hier iets op ?

dank en groet !
peter

Schrijver wannes
Gast 
#2 | Geplaatst: 25 juli 2004 20:33 
Wat is dat nooit van gehoord of gelezen

Schrijver Ray
Gast 
#3 | Geplaatst: 25 juli 2004 22:05 
Da's een knipperlicht, Wannes!
Het lijkt mij een kwestie van een los contact of een gebrekkige massa. Probeer het eens met een testdraad als massa. Gewoon een stuk draad met ontblote uiteindeen even rond je knipperlichtje binden en tegen het frame houden. Check ook je plusdraad op breuken en de lampjes zelf.
Succes
Ray

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 26 juli 2004 13:10 
de relais achter de koplamp kan ook nog wel eens geen goed kontact hebben. zelf ook wel eens mee gemaakt.
cosmar
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver tinusaanhetij
Gast 
#5 | Geplaatst: 28 juli 2004 23:15 
Ik heb hetzelfde probleem; het is waarschijnlijk gewoon de schakelaar aan het stuur die na zoveel jaar gecorrodeerd is. Loshalen en met (alleen!) contactspray bewerken kan helpen, zo niet dan moet het hele geval waar de schakelaar op zit, vervangen. Als je naar de sloop gaat, neem voor de zekerheid je oude set mee om te controleren of de pluggen hetzelfde zijn. Groet,

tinusaanhetij

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 5 aug. 2004 20:43 
Het kan zijn dat het schakelaar mechanisme verleten is. Ik heb het zelfde probleem gehad en het opgelost door een tukje karton in de schakelaar naast het plastic schuifje te plaatsten. Sindsdien heeft het altijd gewerkt.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Clignateur kapot ?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven