Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

start relais

 
Schrijver harings ronald
Gast 
#1 | Geplaatst: 12 aug. 2004 21:32 
Goede avond
De startrelais van mijn silverwing blijft plakken ,en als ik het contact af zet blijft de startmotor draaien.Dan is het heel snel zijn om de battery los te koppelen.help

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 14 aug. 2004 11:57 
vernieuwen of het contact slot moet vernieuwd worden ,kan ook dat de draad van het relay spanning krijgt controlleerd dat eerst voor dat je verder gaat ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver patjalder
Gast 
#3 | Geplaatst: 1 okt. 2004 21:29 
mijn start relais zat vast hij klikte niet dus opengedaan en gereinigd nu maakt hij een ratelend geluid alsof de accu leeg is maar dat kan niet want die is pas nieuw de motor heeft zes jaar stil gestaan buiten dan nog wel waarschijnlijk zal de relais aan vervanging toe zijn zeker patjalder

Schrijver cx500 1982
Gast 
#4 | Geplaatst: 2 okt. 2004 10:46 
beste pat jalder [wat een naam zeg]waarschijnlijk heb je geen goede ver binding bijvoorbeelt de stekkertjes niet goed ver bonden ,of draden die ge oxideert zijn waardoor hij niet ge noeg stroom krijgt kijk dit eerst maareens na want6jaar stilstaan is niet nikshe,na 6 jaar niets doen ga ik zelfs nog rammelen nog veel lol van je cx,groeten harry die aleen rammelt van honger

Schrijver patjalder
Gast 
#5 | Geplaatst: 2 okt. 2004 11:13 
bedankt Harry voor de tip en zal dit even na kijken.
Groetjes patjalder

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 start relais

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven