Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

pakkingset voor CX650

 
Schrijver Luc
Gast 
#1 | Geplaatst: 24 aug. 2004 22:36 
Ik heb een pakkingset nodig voor een CX650 blok. Waar kan ik die ergens kopen? Is de set compleet met alle O ringetjes binnenin het blok of zijn die apart aan te kopen?
Wat is de limiet van de distributieketting?
Verder zijn ervaringen met 650 blokken ook altijd welkom.
Thanks!

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 25 aug. 2004 13:54 
Hallo Luc, ik ben tot nu toe alleen bij Vogel in Duitsland een complete set tegengekomen. (met O ringen) kost wel iets van 80 euro! Maar volgens mij moet je zoiets ook bij een Honda (motor)dealer kunnen bestellen.
Iemand die een betere/goedkopere oplossing weet?
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver fiering
Gast 
#3 | Geplaatst: 25 aug. 2004 15:37 | Aangepast door: fiering 
Hallo,

Anders bij partsfish, die hebben 2 pakkingsets een A en B.
Kost wel 85 Dollar.
www.powersportspro.com

Schrijver Luc
Gast 
#4 | Geplaatst: 25 aug. 2004 17:02 
De prijs valt best mee, ik dacht dat je bij de honda dealer een pak meer betaalde. Wat betreft de twee delen, ik veronderstel één deel met de gaskets en een ander met de O-ringen enz. Juist?

Schrijver fiering
Gast 
#5 | Geplaatst: 25 aug. 2004 17:53 
Hoi Luc,

Ik zou even zelf kijken bij powersportspro, dan kan je zien welke pakkingen je precies nodig hebt, als je niet alle motoronderdelen demonteer kan je de pakkingen en o ringen ook los kopen.
Je moet wel de CX650C kiezen, het motorblok is in principe het zelfde als van de E.
Wat ga je precies doen aan het motorblok??
Volgens mij heb je niet alle pakkingen nodig.
Ik zou eerst even een lijstje voor jezelf maken, welke pakkingen en o ringen je nodig hebt, en dan pas pakkingen bestellen, dit is een stuk goedkoper.

Succes,

Ron

Schrijver Luc
Gast 
#6 | Geplaatst: 25 aug. 2004 20:30 
Was een vastloper, lagerschalen van linkse drijfstang in de prak gedraaid, gevolg, krukas en beide drijfstangen naar de eeuwige jachtvelden en verschillende tandwielen in de versnellingsbak hebben ook een krak gekregen. Met andere woorden, complete revisie, blokje is helemaal open. Heb zoiets nog nooit gezien, daarom ook mijn vraag naar ervaringen met 650 blokken. Verder via e-mail misschien?

Schrijver Hans

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 26 aug. 2004 18:58 
Mijn ervaring is dat originele pakkingen en 0-ringen van Honda het best passen en afdichten. Kosten wat meer maar je hoeft dan ook geen pakkingen e.d. te vervangen dan wel bouten na te trekken.

Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 pakkingset voor CX650

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven