Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Hij is zuiniger geworden

 
Schrijver ben bons

Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 28 aug. 2004 14:02 
Hoi allemaal
Er zijn al diverse berichten over het verbruik geweest en carbs ultrasoon reinigen. Bij mij was het verbruik 1 op 15 vrijdags met sjk van de monteur afgekomen, die heeft er een nieuwe luchtfilter in gezet en nog nieuwe naalden en zittingen in de carbs gezet(wel 14 dagen op moeten wachten).
Maar het resultaat is er na twee ritten is het nu 1 op 20 (gelukig dat scheelt weer)dan zijn de onkosten er ook weer zo uit.
Ben

Schrijver Hans

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 28 aug. 2004 14:55 
1:20 tot 1:22 is met een goed afgestelde CX en een wat rustige rijstijl goed mogelijk. Inderdaad lubberen de gasnaalden en hun zittingen in de carbs na verloop van tijd uit met als gevolg een hoger verbruik, moeilijker starten en mindere accelleratie.
Alleen zijn de revisiesetjes schrikbarend (in mijn ogen dus veel te) duur. Ik geloof tenminste iets van euro 80,-- per stuk/carb.

Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver Jan
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 29 aug. 2004 09:42 | Aangepast door: Jan 
Wat zijn de kosten van zo'n operatie?

Schrijver ben bons

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 29 aug. 2004 10:23 
Ik heb voor deze operatie 230 euro betaald het meeste ging op aan het arbeidsloon van +/- 45 euro per uur.
De setjes voor de carbs waren ongeveer 30 euro per stuk en de luchtfilter +/- 16 euro.

Ben

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Hij is zuiniger geworden

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven