Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

verschillen tussen GL650 D2 en GL650 I

 
Schrijver mkersten
Gast 
#1 | Geplaatst: 30 aug. 2004 08:19 
Ik heb een gl650 D2 en een GL 650 I (amerikaan) Nu had ik op SJK zeker de op een na gladste achterband (zeer teleurgesteld dat dat Shaun nog minder waarde aan z'n leven hecht) maar om die 650I lag een nieuwe band. Dus gister dacht ik even de wielen te verwisselen. Ik heb in Hayes niets kunnen vinden over afwijkingen van de I t.o.v. de D2 maar mooi dat er een hele andere verbinding tussen cardanhuis en achterwiel op zit. Het buitenste tandwiel zit met lager en al aan het wiel bij de I en bij de GL zit het lager in het cardanhuis en aan het wiel zit het binnenste tandwiel. Ook de achterbrug is anders, Bij de I is de rechterpoot dikker, Cardanhuizen passen onderling ook niet. Zelf denk ik dat de I de beter constructie heeft. Nu is deze band verwisselen even een noodgreep, want ik ben van plan om van twee 1 te bouwen. De D2 heeft het beste blok en de I het beste rijwielgedeelte. Maar kan iemand me vertellen of ik nog andere verschillen ga tegenkomen, en of er een boek is waarin ik dat terug kan vinden?

Marcel

Schrijver Anoniem
Gast 
#2 | Geplaatst: 30 aug. 2004 09:04 
ja de bevestiging beugels van het koelwatervloeistof potje,tip haal alles er af dan zie je welke verschillen er zijn

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 verschillen tussen GL650 D2 en GL650 I

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ MAST ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven