Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Knipperlichten kapot?

 
Schrijver polleke
Gast 
#1 | Geplaatst: 1 sept. 2004 13:16 
Elektra is wel het laatste waar ik verstand van heb. Maar mijn knipperlichten (li en re) doen het niet meer! Wat heb ik gechecked: zekering en schakelaartje uit elkaar gehaald. What's next?

En o ja, nu we het toch over die dingen hebben. Weet iemand ook hoe ik zo'n amerikaanse verlichting voor elkaar krijg waarbij de knipperlichten voor/na gebruik zachtjes blijven branden?
Dank!

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 1 sept. 2004 15:30 
Hallo polleke, heb je al gekeken naar het knipperlicht relais? Bij een 500A zit dat in de koplamp, bij de650E (en 500E?) zit het vlak bij de accu.
Wat ook nog kan is dat je slechte massa hebt.
Wat betreft de 'amerikaanse verlichting". kijk maar op de site van safetylights.
Succes, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Jan
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 1 sept. 2004 19:25 
Bij mij was het de knipperautomaat (Peters bladzijde 206/207). De vervanging kostte me indertijd 35 gulden inclusief montage.

Schrijver polleke
Gast 
#4 | Geplaatst: 2 sept. 2004 15:54 
De knipperautomaat zal ik eens vervangen en anders de aarde door (laten) meten (of omgekeerd).
Die safety lights site is een goede link. Dank voor de input. Ciao.

Schrijver rupert
Gast 
#5 | Geplaatst: 2 sept. 2004 20:46 
Beschrijf eens kort wat je verstaat onder "amerikaanse verlichting". Wat moet er gebeuren wanneer je niet pinkert ? En wat wanneer je dat wel doet (wat gebeurt er met het linkse en wat met het rechtse licht wanneer je bv naar links wil) ?
Rupert

Schrijver Anoniem
Gast 
#6 | Geplaatst: 2 sept. 2004 21:07 
dat werk met duplo lampen netals bij een auto maar het mag niet

Schrijver polleke
Gast 
#7 | Geplaatst: 12 sept. 2004 13:16 
Knipperautomaat vervangen, en alles OK. Dat was nog even zoeken...achter de kap onder het zadel. En ik maar speuren bij m'n koplamp.

Met amerikaanse verlichting blijven de knipperbollen zachtjes branden. Alleen als je knipperlicht aan zet dan gaat de zachte verlichting van de richting die je gebruikt over in normaal knipperlicht. de andere kant blijft dan zachtjes branden.

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Knipperlichten kapot?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 1 [ brinkcx ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven