Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Maar 1 gaskabel

 
Schrijver gilbert
Gast 
#1 | Geplaatst: 4 sept. 2004 19:49 
Tot mijn verbazing ben ik erachter gekomen dat mijn cx 500 c maar 1 gaskabel heeft ipv 2 volgens het werkplaatsboek.

Ga ik hierdoor problemen krijgen? Waar is die 2de kabel trouwens voor?

Schrijver Anoniem
Gast 
#2 | Geplaatst: 4 sept. 2004 19:52 
kijk naar:HIER

Schrijver Hans

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 4 sept. 2004 19:53 | Aangepast door: Hans 
De ene gaskabel (dus die jij waarschijnlijk nu gemonteerd hebt zitten) is voor het openen van de gasschuiven van de carbs. De andere is voor het (geforceerd) sluiten van de gasschuiven. Je kunt inderdaad probleemloos met 1 gaskabel rijden, alleen kan het iets langer duren dat de motor reageert op het dichtdraaien van de gashendel.

Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver Ray
Gast 
#4 | Geplaatst: 5 sept. 2004 22:53 
En met een beetje vuil KAN ie dus blijven hangen, en dat is iets wat je niet wil, denk ik.
Dus heeel gauw die tweede ook maar monteren!
Groten
Ray ( die wel van gasgeven houdt, maar het ook graag op tijd dichtdraait...)

Schrijver Pluis
Gast 
#5 | Geplaatst: 6 sept. 2004 09:24 
Ik heb 'm er dus ook opgezet. Om één duidelijke reden: "waarom niet". Hij zit niet in de weg.

Het leek me wel zo veilig.

Pluis (is in de wolken, want zijn gereviseerde CX startte in één keer en loopt als een zonnetje)

Schrijver gilbert
Gast 
#6 | Geplaatst: 7 sept. 2004 09:08 
Bedankt voor jullie reakties. Ik had niet gezien dat dit item een tijdje terug ook al behandeld is.Een tweede gaskabel bleek bij nadere inspectie helemaal niet mogelijk omdat ik denk ik geen orginele gashendel heb. Er kan dus maar 1 kabel op gemonteerd worden.Dan maar vertrouwen op de veer die hem dicht moet trekken.

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Maar 1 gaskabel

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven