Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Bougiesleutel

 
Schrijver coevorden
Gast 
#1 | Geplaatst: 5 sept. 2004 09:36 
Ik heb wel een paar bougiesleutels maar er past er geen 1. Moet er voor een cx 650c een aparte zijn zo ja welke? wie heeft er een dubbel en wil hem aan mij verkopen? zunkla@zonnet. nl B.V.Hartelijk dank

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 5 sept. 2004 11:09 
Een standaard bougiesleutel past niet, je hebt een extra lange nodig. Loop even naar de Honda dealer en die haalt 'm voor € 7 uit het rek. Voor die prijs ga je toch niet zoeken naar een tweedehandsje?
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver coevorden
Gast 
#3 | Geplaatst: 5 sept. 2004 13:07 
Floris,
Het gaat mij niet om die 7 euro maar mijn bougiesleutels zijn te dik. tussen de bougie en de cil.wand is maar heel weinig ruimte desalniettemin
ga ik van de week maar eens informeren bij de Hondadealer bedankt voor de reactie

Schrijver dirkdeboer

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 5 sept. 2004 13:19 
Na veel zoeken in Alkmaar werd ik 'overgeleverd' aan Lausaulec (oid) waar ik voor € 20,= een dop (voor dopsleutel) kon kopen. Na zes zaken (shops/groothandels) bezocht te hebben was het de ENIGE zaak in Alkmaar die me helpen kon. Dan maar grof geld, maar de rotte bougies waren eindelijk vervangen...
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver Rob Draaisma
Gast 
#5 | Geplaatst: 5 sept. 2004 17:02 
Als je niks kunt vinden(betaalbaar) slijp dan de buiten wand van je bogie sleutel af zodat deze dunner word en wel past

rob draaisma

denk er om tijdens af slijpen kan de sleutel er heet worden.

Schrijver Floris
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 5 sept. 2004 19:24 
Dirk, was even doorgereden naar Roukama (Wormerveer, tel. 075-6400370). Daar is-tie te koop voor € 5,95. Ze doen ook aan postorder.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Anoniem
Gast 
#7 | Geplaatst: 5 sept. 2004 21:00 
Gewoon een pijpsleutel halen van de goede maat. De wandikte is zeer gering dus past altijd, moet alleen wel hol zijn van binnen.

Schrijver Rob Draaisma
Gast 
#8 | Geplaatst: 5 sept. 2004 21:13 
sorry voor mijn omslagtige oplossing een pijpsleutel is natuurlijk ook de oplossing of een goede bogiesleutel houd er wel rekening mee dat je de bogie er met de hand geheel moet in draaien zo weet je zeker dat hij er recht in gaat en zo geen draad geschadigd en normaal hand vast met de sleutel is voldoende hij moet er nl. ook nog eens uit.

Schrijver coevorden
Gast 
#9 | Geplaatst: 9 sept. 2004 10:09 
Idereen bedankt voor de reaktie ben inmiddels voorzien van een bougiesleutel bij de hondadealer (6euro} ze waren mooi grijs toeren maar weer.

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Bougiesleutel

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven