Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Olie Verversen

 
Schrijver fiering
Gast 
#1 | Geplaatst: 11 sept. 2004 19:25 | Aangepast door: fiering 
Ik zag op motozoom een produkt wat mij wel wat lijkt, schijnt zeker voor een oudere motorfiets ideaal te zijn.
Het heeft te maken met olie verversen, en het schijnt dat als je dit produkt gebruikt hebt, een schonere verbranding te krijgen, en het reduceert slijtage, olieverbruik, en benzineverbruik.
Onderstaand is de koppeling waar je dit produkt kunt verkrijgen.
http://www.motozoom.nl/index2.cfm?categorie=79

Groetjes,

Ro n

Schrijver cx500 1982
Gast 
#2 | Geplaatst: 11 sept. 2004 19:51 
nogmaals ten overvloede ge bruik aub allen maar de voorgescheven olien ge garandeerd dat je koppeling gaatslippen dus ben hier voorzichtig mee groeten harry

Schrijver Pluis
Gast 
#3 | Geplaatst: 14 sept. 2004 12:37 
Ik heb volgens mij net zoiets in de garage staan. Het is een blikje dat je aan de olie moet toevoegen, tien minuten stationair laten lopen, en dan olie verversen. Het schijnt het motorblok intern te reinigen.

Ik heb besloten het niet te gebruiken. Met alleen (warm!) olie verversen, spoel je sowieso de meeste vervuiling je blok al uit. Voor de rest heb je je oliefilter.

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Olie Verversen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven