Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Hulp gevraagd in Rotterdam

 
Schrijver Floris
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 29 sept. 2004 21:03 
Wie wil een helpende hand bieden in Rotterdam? Het verzoek komt van een CX-rijder zonder Internet, vandaar dat ik even bemiddel.

Naar alle waarschijnlijkheid is zijn CDI defect, maar voordat hij geld gaat uitgeven aan een nieuwe wil hij dit graag testen. Dus: wie heeft een goede CDI liggen en is bereid daar even langs te rijden? Je doet er iemand een groot plezier mee!
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver dirkcx650Ewoute rs
Gast 
#2 | Geplaatst: 30 sept. 2004 10:26 
Floris, als je eens wist hoe graag ik hier en daar zou willen meeklussen... om zelf bij te leren. Zo zou ik op termijn zelf eens iemand anders kunnen helpen. Voorlopig is het eenrichtingsverkeer ...

Hopelijk vind je een goeie ziel dichter bij Rotterdam dan


Dirk uit Antwerpen,

Schrijver Luudoo
Gast 
#3 | Geplaatst: 1 okt. 2004 10:21 
Hallo Floris,
Heb al eens eerder gereageerd op een sleutelvraag. Jammer dat er schijnbaar weinig animo is om samen te sleutelen. Kreeg op mijn vorige reactie op ,,samen sleutelen" wel van Frans ??? een reactie om dit als club aan te sturen. Misschien een onderwerp voor een poll, waarbij aanmelden ook mogelijk is.
Sucses en Groeten,
Ludo.

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Hulp gevraagd in Rotterdam

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven