Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Ontstekings problemen CX500C

 
 
Pagina  Pagina 3 van 3:  « Vorige  1  2  3

Schrijver thijs
Gast 
#31 | Geplaatst: 18 dec. 2002 22:43 
Hans,

Ik heb ook een CDI TIA02-14 maar ik krijg op geen van jouw aangegeven verbindingen een meting, welke Ohm-stand ik ook probeer. Het ziet er dus naar uit dat mijn CDI niet helemaal meer werkt zoals het hoort.

Uitsluitsel krijg je snel te horen als ik een andere CDI heb gehaald, bij de dealer of sloop.

GR. Thijs

Schrijver thijs
Gast 
#32 | Geplaatst: 22 dec. 2002 20:11 
Ik heb nog geen test kunnen doen met een andere CDI daar de sloop er geen een meegaf om te testen (logisch) en de dealer op vakantie is!

Nou had ik mijn probleem ook een paar dagen geleden aan een kennis voorgelegd die ook zeer thuis is in motoren, en die zei inderdaad ook gelijk dat het haast mijn kill-schakelaar moet zijn.

Ik ga kijken of ik hier iets kan doormeten of er draad breuk zit.
Weet jij nog wat tips voor het bekijken en testen van de kill-schakelaar?

Thijs

Schrijver Anoniem
Gast 
#33 | Geplaatst: 23 dec. 2002 13:50 
Waar woon je Thijs???
Je kunt mijn cdi gerust even aansluiten om te proberen>
Met vr gr theo van uden.

Schrijver thijs
Gast 
#34 | Geplaatst: 23 dec. 2002 19:15 
Theo,

Ik woon in IJmuiden, NH.

Schrijver Hans

Forum Lid 
#35 | Geplaatst: 28 dec. 2002 19:55 
Thijs,

voor zover mij bekend kun je een kill schakelaar wel doormeten (alleen weet ik niet of dat is op massa dan wel doorgang). Je kunt 'em ook afkoppelen. Maar de schaekelaar zelf ik m.i. niet demontabel/reparabel.
Volgens het Honda onderdelenboek is hij een geheel met het lichtschakelaararmatuur. Je zou dat wel eens van het stuur kunnen afschroeven om de onderzijde/binnenkant daarvan te bekijken m.n. op corrosie. Als de schroeven te vast zitten dan bij voorkeur een slagschroevendraaier gebruiken; anders vermurks je de kruiskoppen en is uitboren de enige remedie.

Hans
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Pagina  Pagina 3 van 3:  « Vorige  1  2  3 
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Ontstekings problemen CX500C

Dit onderwerp is gesloten. Je kunt niet meer reageren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Johann ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven