Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Voorvork cb550f

 
Schrijver gilbert
Gast 
#1 | Geplaatst: 10 okt. 2004 09:38 
Weet iemand of een voorvork van een cb550f past op een cx 500?

Schrijver cx500 1982
Gast 
#2 | Geplaatst: 10 okt. 2004 19:26 
met veel handig hijt kan het wel als je beschikt over een draai bank voor de bussen aan te passen , maar ik zouw het zeer zeker NIET doen bij de minste en geringste storing in het bal hooft kun je een stuur probleem krijgen ,b/v hakerig sturen want bedenk wel dat iedere voork terdege wordt ge test bij welk type hij hoord groeten harry

Schrijver mkersten
Gast 
#3 | Geplaatst: 11 okt. 2004 09:58 
Lijkt me een kwestie van specs vergelijken, realiseer je wel dat zelfs als ze even dik zijn, je door lengte verschil ook je naloop dus je stuurgedrag beinvloedt. Kortere poten geven een wendbaarder fiets de op het lange rechte eind wat nerveuzer is ne andersom krijg je een snelwegfiets die iets minder wendbaar is. Moet je al voor kiezen.

Marcel

Schrijver MAST

Moderator 
#4 | Geplaatst: 11 okt. 2004 17:07 
Hallo Gilbert, wat ik heb kunnen vinden op internet is dat de buitendiameter van de voorvork van een CB 550F 35mm is. Die van de CX 500 ook. Maar ik zou het zeker eerst goed nameten en bovenstaande verhalen/tips ter harte nemen.
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Voorvork cb550f

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Remko ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven