Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Onderdrukslang carburateur verkeerdom? 650 rijdt w

 
Schrijver kaspar
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 20 okt. 2004 16:54 
Hij rijdt weer, mijn 650 na een waterpompseal en nieuwe distributieketting. Yippie!.

Het probleem was dat nadat ik alles weer in elkaar gezet hij maar op 1 poot liep, de ander kwam er maar af en toe bij. Tot twee keer toe heb ik moeizaam de ontstekingstiming gechecked en gesteld. Geen verschil.

Vanochtend naar de aansluiting van de onderdrukslang gekeken en carburateurs afgetapt.

Starten lopen. Toch slangen verkeerd aan de benzinekraan gehad? Ik heb geen zin om ze weer verkeerdom aan te sluiten om uit te proberen! Ik vind het wel goed zo na bij elkaar 10 uur sleutelen aan dit probleem.

Ik ga lekker rijden ermee!
Doei, Kaspar
lang leve de rat-bike! (ofwel: als het maar functioneert)

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 20 okt. 2004 18:49 
Gefeliciteerd met de geslaagde operatie!
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 21 okt. 2004 19:32 
geloof er niets van zonder vacum gaat de benzine kraan niet open hoe kan je dan je carb door spoelen of vullen,leer ons dat eens.
ouwe_jan
p/s controlleerd de benzine kraan zonder benzine slang naar de carb dan mag er geen benzine er uit komen ook uit de reserve niet
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver kaspar
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 21 okt. 2004 23:56 
Tja, sluit het maar eens verkeerd om aan, kijken wat er gebeurt!
Ik denk dat ie toch op de een of andere manier wat aanzuigt als de onderdruk slang op het verkeerde pijpje zit. Wel wat benzine in de linker carb, en zo ongeveer niets in de rechter, (die weer uit de linker carburateur zijn benzine krijgt.). Deze theorie zou bij mij wel kunnen kloppen want bij mij deed de rechter cilinder het niet.

En nu wel! Hij rijdt als de brandweer en dan dat geluidje, prachtig!
lang leve de rat-bike! (ofwel: als het maar functioneert)

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Onderdrukslang carburateur verkeerdom? 650 rijdt w

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven