Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Welke uitlaat is de beste?

 
Schrijver Pluis
Gast 
#1 | Geplaatst: 15 nov. 2004 11:46 
Luitjûhs,

Ik ben gisteren één van de dempers uit m'n uitlaat verloren. Klinkt wel lekker, maar toch een tikkie hard. :-) Het waren overiges RVS zelfbouw-dempers, ze zaten erop toen ik 'm kocht.

Nou kan ik bij Vogel drie verschillende kopen.
Sito voor 181 euro, MIVV voor 174, of de Motad 2 in 1 voor 220.

Weten jullie wat de beste is, qua prestaties? Ik ben trouwens ook wel vóór een lekker geluid, beetje laag als het kan.

Schrijver cx 5001981
Gast 
#2 | Geplaatst: 15 nov. 2004 11:56 
dat krijg je als je zo plad gaat in de bochten dzt ze de grond rakenmaar ik zouw gaan voor mivv maar zoek eerst eens even voor ge bruikte of vraag er naar best kans dat er ergens nog een paar goede liggen groetjes harry

Schrijver Pluis
Gast 
#3 | Geplaatst: 15 nov. 2004 12:04 
Nou ja, niet echt de hele demper verloren, alleen het achterdeksel en het binnenwerk. De toeter zit er nog. De kooirijders achter me hebben dus een prachtig zicht op de vlammenzee binnenin m'n pijp, vooral bij die mooie backfire als je op hoge toeren het gas loslaat.

Hij brult als een BSA op steroïden, echt niet normaal meer. Ik denk dat ik de popnageltjes uit de rechter demper er ook maar even uithaal, gewoon bij wijze van test. Ben alleen benieuwd wat de Hermandad ervan vindt. :-)

Schrijver Ray
Gast 
#4 | Geplaatst: 16 nov. 2004 15:04 
Dan zeg je gewoon dat het originele "PLUISHIMURA"s zijn....de bekende Japanse Performance dempers!
:-)))
Groetjes
Ray (die denkt dat je nu in elk geval dempertjes in je oren moet stoppen...)

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 17 nov. 2004 11:33 
maak een deksel met in de midden een gat daar las je een pijp in van de lengte van 30 cm met een deksel op de pijp die in de knalpor gaat en 2 tien m/m gaten achter in 5 cm vanaf de dekseltje en laat de pijp 1cm uitsteken 4 gaten voor popnagels er in boren en 4 popnagels water dichte en klaar is kees
ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver cx 5001981
Gast 
#6 | Geplaatst: 17 nov. 2004 16:55 
ja ja wel eens aan ge houden met nie orginele dempers nu ik wel was niet zo goed koopt

Schrijver g.burg
Gast 
#7 | Geplaatst: 3 jan. 2005 18:21 
hoi ik heb zelf het binnenwerk eruitgehaald uit de twee dempers mooi geluid en het gat van de demper weerdicht gemaakt met het dekseltje van een blikje ananas gat in het midden gemaakt potnagels erin en klaar groeten gerrit.

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Welke uitlaat is de beste?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven