Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

kuip

 
Schrijver marcus
Gast 
#1 | Geplaatst: 30 nov. 2004 19:55 
hallo heeft er iemand ervaring mee om een kuip van een silverwing op een honda cx 500c te plaatsen?
dit mischien met enige aanpassingen
of is dit niet mogelijk
wie heeft raad voor mij,thanks marcus

Schrijver Jan van Wilma

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 30 nov. 2004 21:54 
Ha die Marcus,

Ik heb dit geantwoord in je mailtje:

"Jawel, alles kan.
Mits voorzien van een lasapparaat, slijpschijf en bevestigingsstukken kom je een heel eind.
Ook al past alles niet, dan maak je het gewoon passend! Dit vraagt een dagje vrije tijd, geduld, op maat maken en redelijke laskwaliteiten.
Vermits je maar een klein beetje gevoel hebt voor techniek: stomweg gewoon zelf aan beginnen en logica volgen. Weet dat als je er niet uitkomt er een hele site achter je staat, desnoods komen we naar je toe om te helpen.
Mijn eerste motor, een Honda 550 K3, was zoals gebruikelijk in die tijd “naked”. Op de sloop liep ik tegen een leuke kuip met beugels aan. Die meegenomen en zondagochtend aan de gang. Zondagavond rond ± 24.00 uur klaar, geen testrit gedaan, maandagmorgen om 06.00 uur op pad te gaan voor een rit van 250km. Ging prima en dat was in 1983!!!!
Dus, put moed en lekker aan de gang. Geeft een zeer tevreden gevoel als het uiteindelijk gelukt is.
Succes."

Groeten Jan

Ps als je nog vragen hebt, hoor ik het wel!
Stoker

Schrijver coenox

Voorzitter 
#3 | Geplaatst: 1 dec. 2004 20:37 
Een andere oplossing is een mooie Polaris of een Vetter kuip met een voor de CX passende beugel.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver jasper
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 15 dec. 2004 23:53 
en ik heb nog wel een kuipje liggen . met beugels.
zonder lowers, overigens....

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 kuip

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven