Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Hoe kan ik de buddy openen?

 
Schrijver avanduren
Gast 
#1 | Geplaatst: 9 jan. 2005 09:57 
Ik heb sinds november mijn eerste gl500 en ik weet niet hoe ik de buddy kan openen. Kan iemand me helpen?

André

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 9 jan. 2005 14:27 
Andre,De buddie op de GL bestaat uit twee delen. Ik weet niet hoe je het passagiers gedeelte loskrijgt maar het berijders gedeelte kan je makkelijk los krijgen. Haal beide zijpanelen eraf. Onder het zadel aan weerskanten zie je dan een 12mm bout zitten. Als je deze los draait til je het er zo af. Pas wel op dat je de busjes niet verliest.
Iemand anders een idee over het achterste gedeelte want daar ben ik eigenlijk ook wel nieuwsgierig naar.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver Guernica
Gast 
#3 | Geplaatst: 9 jan. 2005 16:13 
Hey jongens,

Géén probleem. Fluitje van een cent..
Ontgrendel, met je contactsleutel, de beide 'helmsloten' die je links en rechts zowat achter de buddyseat vindt en duw die naar voor tot je een klik hoort. Daarmee ontgrendel je de buddy die je er zo afneemt. Je kan ipv de buddy seat ook een topcase plaatsen die met dezelfde beugel vergrendeld wordt.

Mvg,
Daniël

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 15 jan. 2005 19:37 
als er een nieuw contact slot is gemonteerd lukt het niet meer of de achterste sloten doorboren
groeten ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Hoe kan ik de buddy openen?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ MAST ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven