Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

pinkers

 
Schrijver old harry
Gast 
#1 | Geplaatst: 9 jan. 2005 20:13 
hallo alemaal is er iemand hier bekent met de voor schriften wat betreft de af stand cq bevestiging van de tichtinwijzers van een motor fiets? ik heb koffers ge monteerd en daarom mijn pinkers ver wijderd die moeten er nu weer op, ik heb in principe alleen maar plaats pal naast mijn achter licht ik vraag me nu af of dit wel is toegestaan hoe hebben jullie dat op ge lost in verband die koffers ? graag reactie bij voor baat dank old harry[die toch graag wat richting geeft}

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 10 jan. 2005 01:16 
Hallo Harry,
Ik heb achter een Harley gereden, die de richtigaanwijzers in het achterlicht had zitten, dus dichterbij elkaar is onmogelijk. Het is alleen heel erg moeilijk om het knipperlicht te zien, dus voor de veiligheid is het beter ze wat verder uit elkaar te hebben.
Groetjes van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver fiering
Gast 
#3 | Geplaatst: 10 jan. 2005 03:52 | Aangepast door: fiering 
Harry,

Even een vraagje, hoe krijg je het voor elkaar om je gebruikersnaam steeds te veranderen??
Ik heb dit ook geprobeerd, maar helaas mij lukt dit niet.
Graag hoor ik van je hoe ik dit kan doen.

Groetjes,

Ron

Schrijver old harry
Gast 
#4 | Geplaatst: 10 jan. 2005 10:08 
dat is het geheim van de smid ik weet niet of ikdat mag veraden van het bestuur anders weet je strak helemaal niet meer met wie je te doen hebt ik doe het omdat er andrs aleen maar reacties van de zelfde op staan en dan voel ik me een beetje een alles weter [ of mischien wel een beter weter] want er staan al zoveel reacties van mij op dat ik me een beetje begin te schamen . maar ik zal eens uitleggen hoe dat komt . ik heb jaren lang gewerkt in de werk plaats van een jachthaven daar moet erg vinding rijk zijn om de boel aan de praat te houden daar komt bij dat ik een jeugt vrind heb, die een hele grote motor zaak heeft waar ik erg draag een handje ga helpen ik ben niet zo teoreties aan ge legt maar kan zeer goed een technies probleem op lossen, heb daar de goede in stelling voor mee ge kregen, zo nu kom ik mischien niet meer zo als een iegen wijze man over hoop ik ,

Schrijver old harry
Gast 
#5 | Geplaatst: 10 jan. 2005 11:24 
rdw keuring station rijen ge beld afsand hoogte moet ge lijk zijn aan de hoogte van rem licht afstand tussen breedte moet 40 centimeter hard op hard zijn van achterkicht LL 40--achtl--40 RL DAT WETEN WE OOK WEER . old harry

Schrijver udent

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 12 jan. 2005 20:45 
Harry, wat ben je toch een kei.
De exacte antwoorden waar iemand iets mee kan.
wel moet je de methode van naam veranderen maar vergeten , want dan duurt het weer even voor we in de gaten hebben dat jij het bent.Verder niet onzeker worden dat je te veel op de site komt, we genieten ook van jouw verhalen en zinsformuleringen.

Groeten Theo.
theo cx ds

Schrijver old_harry
Gast 
#7 | Geplaatst: 12 jan. 2005 22:10 
theo ik zal er aan denken ik zouw ijgenlijk zelf wel eens willen weten hoeveel keer ik heb ge reageerd ik weet het zelf niet meer erzitten ook nog wat anoniemen van mij tussen en zo maar ik help nu zo wel weer mee om de 3000 vol te krijgen .m.v.g O_H

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 pinkers

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven