Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Dus toch!!

 
Schrijver marcel gosselink
Gast 
#1 | Geplaatst: 13 jan. 2005 14:27 
Hallo CX-liefhebbers,

Mijn CX liep al enige jaren niet goed; met warme motor stootte hij rond de 5.000 toeren (vooral bij snel optrekken). Alles gedaan: o.a. CDI-kastje vernieuwd, alle stekkers nagelopen, carburateurs synchroniseren etc. Hielp niet. Toch maar eens de bougoedoppen door laten meten. Juist ja, kapot! Vervangen en loopt nu weer als nooit tevoren. Net op tijd, want na twee jaar begon ik de moed al aardig op te geven.

Schrijver old_harry
Gast 
#2 | Geplaatst: 13 jan. 2005 14:52 
marcel -marcel toch het is hier al tot in de truere herhaald KIJKEERST JE BOEGIE,S EN DOPPEN NA voordat je je de nesten in werkt heel veel storingen in de ontsteking vloeien voort uit het fijt dat als je lang door rijd met slechte of kapotte boegies er de stator er op den duur ook de brui aan geeft oorzaak trugslaan van energie haal regelmatig de doppen er af en kijk dan of er geen erosie tussen zitin spuiten na rijniging met contact spre doet wonderen gr O_H

Schrijver marcel gosselink
Gast 
#3 | Geplaatst: 14 jan. 2005 09:49 
Beste Harry,

Ik zal deze wijze les in mijn oren knopen - en laat anderen dat ook doen. Scheelt een hoop ellende.

Groet Marcel

Schrijver Pluis
Gast 
#4 | Geplaatst: 20 jan. 2005 22:25 
Harry, jongen, petje af voor jou.

Toen je nog maar net op dit forum kwam, heb je commentaar gekregen op je schrijfwijze. Beetje onzin, vind ik. Jij weet waar je het over hebt, en je helpt mensen ermee. En dat vind ik ff veel belangrijker.

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Dus toch!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven