Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Zijn alle zadels gelijk ?

 
Schrijver rupert
Gast 
#1 | Geplaatst: 13 jan. 2005 17:58 
Collega's,
Zijn de zadels van de verschillende types CXen allemaal gelijk ?
Ik moet een nieuwe overtrek kopen voor het mijne en wil niet voor verassingen komen te staan.
Het schijnt dat er in Engeland een firma is die een zo goed als identieke overtrek kan leveren voor rond de 50 Euro.
Zou dit een goed idee zijn ?
Alvast bedankt.

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 13 jan. 2005 19:40 | Aangepast door: MAST 
Hallo Rupert, volgens mij niet. Een zadel van een custom is weer anders dan die van een A,B of Z. En die van de 500E en 650E zijn ook weer anders.Bovendien heb je kans dat er al eens eerder in het leven van je motor een ander zadel erop gekomen is, die weer afwijkt van de fabrieksuitvoering. (kijk maar eens goed in de showroom) Een vriend van mij heeft zijn Harley zadel laten bekleden door de meneer uit deze topic. Het resultaat ziet er prima uit. Helaas voor jou is dat in Amersfoort.
Via Motozoom kan je aan een andere overtrek komen. (wellicht goedkoper bij www.louis.de )
Succes, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver terry

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 14 jan. 2005 00:01 
Beste Rupert,
de CXC zit met wat ze noemen een getrapt zadel;passagier zit wat hoger.
Opnieuw bekleden isniet zo goedkoop maar wanneer het goed gedaan is kun je hier een ganse tijd mee verder.

www.artistiek.be heeft hier voldoende ervaring mee en is gelegen in Sint - Niklaas. Dus dat is toch al wat dichter bij de deur.

groeten
Terry

Schrijver frans
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 14 jan. 2005 09:43 
Rupert,

Kijk ook eens HIER

Frans

Schrijver rupert
Gast 
#5 | Geplaatst: 14 jan. 2005 16:26 
Bedankt allemaal
Samengevat : zeker het type vermelden bij de bestelling
Topic hierbij afgesloten

Schrijver old_harry
Gast 
#6 | Geplaatst: 14 jan. 2005 20:32 
zijn alle bibsen gelijk?????

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 16 jan. 2005 00:49 
Hallo,
Ik heb vrijdag mijn opnieuw beklede customzadel opgehaald bij Kommer in Garderen. Ik had een overtrek bij Louis gekocht en door hem er op laten zetten. Het bleek niet direkt te passen, maar zij hebben het onzichtbaar verlengd. Kosten 60 Euro compleet.
Groetjes van Henk.
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver frans
Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 16 jan. 2005 10:48 
Goede tip, Henk!

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Zijn alle zadels gelijk ?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven