Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Motad uitlaat luider maken?

 
Schrijver Pluis
Gast 
#1 | Geplaatst: 20 jan. 2005 14:53 
Ik heb een Motad 2-in-1 aan de linkerkant. Mooi, en hij loopt als een tierelierelier, maar ik vind hem te stil. Ik hoef niet het geluid van een Harley met afgezaagde pijpen, maar ik vind het wel prettig als men me aan hoort komen.

Heeft iemand ervaring met het luider maken van die dingen?

Schrijver old_harry
Gast 
#2 | Geplaatst: 20 jan. 2005 16:39 
er is een gezegde dat wat goed is je goed moed laten.bedenk wel dat je als je er aan veranderd je niet alleen de goede herry krijgt maar ook de na delen en die kunnen op lopen van carp storing[opnieuw afstellentot en met meer ver bruik] over narig heden met hermandat nog maar niet ge sproken.bezint voor je begint je kunt ook van een stille motor wel genieten .zonder dat je de natuur ver kracht. de morraal van het verhaal,geef om de medemens

Schrijver Pluis
Gast 
#3 | Geplaatst: 20 jan. 2005 16:52 
Harry, ik ben het best met je eens. Zeker wat de medemens betreft. Ik woon zelf ook langs een weg waar echte herriebakken langskomen.

Maar deze uitlaat fluistert echt, en dat vind ik jammer. Ik wil hem dus niet HARD hebben, alleen een tikkie harder.

En wat De Mannen In Het Blauw betreft: als het binnen de limieten blijft, kunnen ze je niets maken.

Schrijver Hans

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 20 jan. 2005 20:06 
Hoi Pluis,

ik heb nog wel zo'n 2-1 Motad liggen. Daar zijn in de loop van de tijd wat gaatjes ingekomen. Graag wil ik die ruilen tegen jouw goede fluisterstille uitlaat.
Waar kunnen we de ruil maken?
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 20 jan. 2005 20:21 
je kan hem nog zachter laten klinken doe er een panne spons in en we horen je nooit meer
ouwe-jan de uitlaat fluisteraar
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Pluis
Gast 
#6 | Geplaatst: 20 jan. 2005 22:16 
*gniffel gniffel*
Ik ben bij de Nederlandse CX-humoristenvereniging terechtgekomen! :) :) :)

Ik wist niet dat jullie zo sterk voelen dat een motor moet fluisteren!

Ik heb een tijdje gereden met een uitlaat waarvan de demper kapot was - ontbrak, eigenlijk - en ik moet zeggen dat, hoewel het een TAKKENHERRIE maakte, ik wel ruim baan kreeg in de file. En dat gaf me een veilig gevoel.

Dussss jongens. Ik wil hem gewoon een beetje harder. Let op.
Hij klinkt nu als Jan Vayne. Het klinkt mooi, maar het is erg zacht en valt niet op als muzak in de lift.
Het andere uiterste is mijn vorige uitlaat met-zonder-eruitgepleurde-demper. Dat is als AC/DC: rauw, ongeciviliseerd, en bikkel-bikkelhard. Daar schrikken kleine kinderen van, en oma'tjes kijken je na met een blik van "jongen jongen jongen, wat zou je moeder ervan zeggen".

Wat ik nu zoek is De Gulden Middenweg tussen de Jan Vayne-slaapuitlaat en de KNALpot van AC/DC. Een soort Supertramp. Of U2.
Een beetje harder, maar nog niet zo dat mensen naar je roepen: "Hee, l*l, kan die takkenherrie niet eens uit!?"

Nou, is er nog iemand die het wel weet?

Schrijver Hans

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 20 jan. 2005 23:05 
Toch heb ik precies de uitlaat die JIJ zoekt !!!!
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver old_harry
Gast 
#8 | Geplaatst: 21 jan. 2005 09:28 
ja ge bruik een ge luids kraantje

Schrijver dirkdeboer

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 21 jan. 2005 12:09 
Dat van die pannenspons is waar!
Je moet alleen een pannenspons gebruiken ZONDER zeep.
(anders vallen ze letterlijk over de rook...)
Trouwens, een van de weinige keren dat je motor schoon ruikt... :)
Rookworst zonder R is ook worst!

Schrijver Pluis
Gast 
#10 | Geplaatst: 21 jan. 2005 12:41 
Hans, ik ben er nog steeds van overtuigd dat je een geintje maakt... Of niet?

"een uitlaat waar in de loop van de tijd wat gaatjes in zijn gevallen"... Hoe moet ik dat anders opvatten?

Schrijver old_harry
Gast 
#11 | Geplaatst: 21 jan. 2005 14:01 
een zeep sponsje is niet het zelfde als een pannenspons een pannespons is eenknotje metaal draat met in de midden een openingetje,en een zeep sponsje is vier kant van staal wol met zeep er in, wat ben ik toch weer goed he komt heb nu veel te veel tijd om na te denken. [voor zo ver ik dat kan} nog een paar dagen dan mach iker weer uit uit mijn bed. poe poe ga dan eerst even ijn cx aaien en zo doei

Schrijver Hans

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 21 jan. 2005 17:03 
Geintje ..... !

Ja natuurlijk; want je gaat in een goede gave uitlaat natuurlijk never nooit gaten zitten boren. Da's zonde

want

want als je dat voornemen wel hebt kun je die natuurlijk altijd en ook nog zonder bijbetaling (koopje dus) tegen de mijne ruilen, die is gegarandeerd niet fluisterstil (meer).
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Motad uitlaat luider maken?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven