Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

CX start niet

 
 
Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2

Schrijver mbgroen
Gast 
#16 | Geplaatst: 25 jan. 2005 19:07 
Ahum... was ook echt nodig... Een inburgeringscursus zou mij ook geen kwaad doen :-)

Schrijver attema
Gast 
#17 | Geplaatst: 26 jan. 2005 08:57 
Dames, Heren, CX rijders, niet zo voorzichtig met de stroompjes. Als het startrelais niet werkt leg ik altijd een schroevendraaier over de twee aansluitschroeven van het relais. De stroom is ook weer niet zo groot, 60A, en de schroeven draaier blijft echt niet vast zitten. Er komen wel wat vonkjes van af maar het gaat prima, zelfs met een fikse huissleutel wil het al.
Idsart Attema

Schrijver Pluis
Gast 
#18 | Geplaatst: 26 jan. 2005 09:42 
Idsart, ik ben het gedeeltelijk met je eens, dat kan ook wel.

Maar doe echter hetzelfde trucje eens op een (loden!) pool van de accu en je plakt absoluut vast. met een rukje kom je wel weer los, maar dan is het nog steeds geen prettige sensatie.

Tel daarbij op dat je de kans loopt om met je schroevendraaier tegen een massadeel aankomt... Je startrelais is niet afgezekerd, dus dat levert wél een fiks grote sluitstroom op.

Schrijver attema
Gast 
#19 | Geplaatst: 26 jan. 2005 10:58 
Hoi Pluis, enige voorzichtigheid is wel gewenst, helemaal mee eens.
Idsart

Schrijver jost

Forum Lid 
#20 | Geplaatst: 26 jan. 2005 14:37 
Hoi,

even een zijsprongetje, met een beetje gepruts bij het voorzichtig uitelkaar halen en in elkaar zetten is het contactslot wel te repareren. om het onderste deel weer vast te zetten heb ik een paar hele kleine zelftappertjes in de zijkant door het metaal in het plastic gedraaid.

gr Joost
Not all those who wander are lost.......................

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#21 | Geplaatst: 26 jan. 2005 18:56 
Jost kan je daar een schetsje van maken en een kleinstukje er over schrijven dan hebben je mede CX rijders er ook wat aan
bedankt alvast ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Pagina  Pagina 2 van 2:  « Vorige  1  2 
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 CX start niet

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven