Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Spiegelverhogers

 
Schrijver CXander
Gast 
#1 | Geplaatst: 3 feb. 2005 21:51 
Ik ben nu na een half jaartje dagelijks rijden door weer en wind tot de conclusie gekomen dat ik mijn beide spiegels toch wat hoger en desnoods ook iets brederuit wil hebben. In hoogte wil ik er 10 cm op vooruit gaan. Heeft iemand een tip misschien. Alvast bedankt.
CXander ( die behalve vooruit ook eens achteruit wil kijken).

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 3 feb. 2005 22:41 
Schaf jezelf een setje spiegelverlengers aan. Bijvoorbeeld bij www.hein-gericke.de (bestelnummer 24000750) of bij een andere motorboer.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver dirkcx650Ewoute rs
Gast 
#3 | Geplaatst: 4 feb. 2005 12:37 
Cxander

De verhogers van Hein Gericke die Floris aanraadt, zien er echt mooi uit maar... ik vond ze net te duur. Ik kocht voor minder geld tweedehandse spiegels bij een sloper. Keuze zat.

Succes

Dirk,
antwerpen CX650E

Schrijver joker@hondacx50 0.com
Gast 
#4 | Geplaatst: 5 feb. 2005 11:49 
Heb je er al eens over gedacht je spiegel(s) ónder het stuur te monteren? Een vrije blik naar het verleden, zonder elleboog in beeld!

Groeten Ron.

Schrijver CXander
Gast 
#5 | Geplaatst: 11 feb. 2005 21:58 
Beste Joker,
Als het mijn schouders niet zijn, zullen mijn knieën in de weg zitten.Ik wil die spiegels graag hoog zodat ik over mijn schouders heen kan kijken. Die 10 cm heb ik met mijn 1,90 op ee custom hard nodig. Ben al bezig met een lokale DOELAND vestiging die oplossend gericht denken. (ook voor de montage van mijn Sissy-bar hadden ze een puike oplossing). Het mag allen niet overmatig gaan trillen. Over het daarna verchromen van e.e.a.ben ik al uit.
Toch dank voor idee en reactie.
CXander (die blij is dat ie niet nog langer is)

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Spiegelverhogers

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven