Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Alarmlichten

 
Schrijver frans
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 4 maart 2005 10:06 
Heeft iemand een schema of een eenvoudige manier om alarmlichten op je motor te installeren?

Frans

Schrijver daytona955iman
Gast 
#2 | Geplaatst: 4 maart 2005 10:39 
In principe kan dat vrij eenvoudig door een schakelaar te zetten tussen de + aansluitingen van je linker en rechter licht. Gevolg schakelaar aan en richtingaanwijzer naar links of rechts zorgt ervoor dat alle vier de lampen knipperen.

Nu verwacht ik alleen dat het originele knipperlichtrelais weerstandsafhankelijk is en dat deze manier zorgt voor continu brandende lampen i.p.v. knipperende lampen. (gaat het overblijvende lampje sneller knipperen als een van de richtinglampjes worden losgehaald of kapot gaat? Zo ja, dan is het knipperlichtrelais weerstandsafhankelijk)

Nu schijnen er ook universele weerstandsonafhankelijke knipperlichtrelais te zijn waarmee het wel werkt. Bijvoorbeeld deze bij motozoom

Schrijver Floris
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 4 maart 2005 17:33 
www.safetylights.nl
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 4 maart 2005 23:36 
Ik heb vorig jaar een compleet setje met schakelaar en relais + bedrading bij Louis,de gekocht voor Euro 14,95.
Simpel en werk perfect. art.nr 10-034955, sorry kost nu 29,95.

Groeten van Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 5 maart 2005 08:23 
en het werkt ook perfect ook bij iemand gemonteerd en deze heer was er echt blij mee
ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Alarmlichten

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven