Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

balanspijp uitlaat

 
Schrijver daytona955iman
Gast 
#1 | Geplaatst: 4 maart 2005 10:50 
Na een avondje klussen aan en ouwebetten over motoren blijven er toch wat vragen hangen. Waarvoor is die collectorpijp bij uitlaten?

Wat ik me voor kan stellen is dat deze zorgt voor een overdruk/tegendruk bij de ene cylinder tijdens de inlaatslag als gevolg van de arbeidslag van de andere cylinder. Maar dat zou ook betekenen dat de efficientie afhankelijk is van het toerental.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 4 maart 2005 13:26 
955 Iman doe een van de uitgangen van de demper dicht en ga dan maar eens rijden niet te zacht maar wel vlink doordouwen dan merk je het verschil wel.tussen haakjes niet nu maar als het weer beter is,als je de proef hebt gemaakt maak dan de uitgang maar weer open en ga dan weer gewoon rijden dan merk je het verschil
groeten van ouwe-jan die overal raadt op weet
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Hans

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 4 maart 2005 16:00 
Daar is al vaker wat over geschreven op het prikbord. Gewoon even de zoekfunctie benutten.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 6 maart 2005 11:44 
Sory heren het is een BALANSKAMER en geen pijp werdt even op mijn vingers gewezen dat het geen balanspijp is maar BALANSKAMER ook dit weer geregeld
Groeten ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver daytona955iman
Gast 
#5 | Geplaatst: 7 maart 2005 09:56 
Daar is al vaker wat over geschreven op het prikbord. Gewoon even de zoekfunctie benutten.

Ik had inderdaad op balanspijp gezocht en vrij weinig gevonden. Nu ik op balans zoek vind ik pagina's vol :-).

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 balanspijp uitlaat

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven