Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

zadel omruilen..

 
Schrijver jasper
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 29 maart 2005 20:40 
Jongelui...

mijn eenpersoons zadeltje (gl500d) is he-le-maal aan haar einde. Doorgezakt.
nou heeft een zekere motorsloop uit het midden des lands een omruilsysteem:
oude inleveren, 50 euri bijlappen, her-beklede meenemen. Is dat goed(koop), gewoon , of duur (wat is een goedkoper adres?)

klim effe in de pen wat je ervan vindt, of neem -voor weinig !! ;-)) je zadel mee voor me naar de onderdelenmarkt!!!

jasper

Schrijver roel_281
Gast 
#2 | Geplaatst: 29 maart 2005 21:01 
Dat klinkt interessant,kun je me dat adres even mailen?
roel_281@hotmail.com

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 29 maart 2005 21:19 
Hallo Jasper, in dit verhaal lees je meer over iemand die zadels bekleed.(ik heb werk van hem gezien, ziet er goed uit!) Ook voor ongeveer 50 euro, wat volgens mij een redelijke prijs is. Ik ben ook wel benieuwd naar het adres van die motorsloop uit het midden des lands..
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Honkie Tonkie

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 30 maart 2005 00:20 
Hoi Marcel,

3 jaar geleden heb ik bij Woesthof een zafel voor de CX C gekocht en moest daar het oude bij inleveren.
Hij was opnieuw bekleed. Zonder oud zadel moest ik er een fiks bedrag bij leggen. Omdat ik mijn oude zadel niet kwijt wilde heb ik er één op internet gekocht en die ingeleverd.
Nu heb ik het originele zadel weer opnieuw laten bekleden en "gemonteerd". Ik neem het Woesthof zadel mee voor de onderdelenbeurs.
Groetjes van Henk
Mag ik u bedanken voor uw aandacht, het was niet zo interessant tóch?
....
CX500Custom + Freebird + DONATEUR 2024

Schrijver jasper
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 30 maart 2005 21:38 
Het gaat hier inderdaad om Woesthoff.
Die trouwens verhuisd is, naar de andere kant van het automobielbedrijf waar ie het pand mee deelde. Het merendeel van de handel staat nu keurig in de grote WITTE HAL die je gelijk bij het inrijden van de straat rechts van je ziet. Er is nog GEEN reclamebelettering of verwijzing van
Woesthoff aangebracht, en je moet (nog?) helemaal achterom lopen...

enne... ik denk dat ik dus maar omruil... of past diecx-custom zetel?

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 zadel omruilen..

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven