Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Metaaldeeltjes in oliefilter!

 
 
Pagina  Pagina 3 van 3:  « Vorige  1  2  3

Schrijver bobber
Gast 
#31 | Geplaatst: 29 april 2005 12:36 
JTHOLE, Hoe staat het met je blok? Heb na die hele discussie na 19 apr niets meer van je gehoord en ben toch wel nieuwsgierig
groeten Bobber

Schrijver jthole
Gast 
#32 | Geplaatst: 7 mei 2005 22:49 
Hoi,

Gekkenhuis hier :-(

Ik ben net terug uit Denemarken, en over een week zit ik in Amerika. De CX staat bij Menkel, en het was volgens hem toch de nokkenaskettingspanner, plus lager van de nokkenas. Als ik terug ben uit Amerika ga ik naar Bergen op Zoom en dan kijk ik verder.

Sorry dat ik zo lang niet ge-updated heb!

Schrijver jthole
Gast 
#33 | Geplaatst: 12 mei 2005 13:39 
Hij is inmiddels klaar. Nieuwe lagers voor de nokkenas, en een nieuwe ketting plus spanner.

Schrijver Hans

Forum Lid 
#34 | Geplaatst: 12 mei 2005 15:56 
Het was dus toch aluminiumslijpsel.
Dus toch weer het bekende euvel van slapte in nokkenasketting en -spanner voor het betere freeswerk in het blok.
Ja en die laggering van de nokkeas heeft natuurlijk ook het een en ander te verduren, m.n. omdat daarop ook de ventilator is gemonteerd (onbalans veroorzaakt extra slijtage).
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver jthole
Gast 
#35 | Geplaatst: 3 juni 2005 19:51 
Mijn CX is terug, met een ander blok. Uiteindelijk bleek dat de goedkoopste oplossing te zijn. Ik ben hem nu weer aan het inrijden, en na 1000 km moet ik olie verversen.

Ik heb in de tussentijd af en toe op een Kawasaki GPz500 gereden, maar een CX is veel en veel leuker! :-)

Pagina  Pagina 3 van 3:  « Vorige  1  2  3 
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Metaaldeeltjes in oliefilter!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven