Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Sportiever uitlaat

 
Schrijver ivokim
Gast 
#1 | Geplaatst: 15 april 2005 16:07 
Goedemiddag,

Mijn naam is Ivo, en (als alles meezit) vanaf volgende week in het bezit van een CX500. Hoera.... Nu is het wel een fiets met een beetje werk. Maar wat mij opvalt op het internet is dat er vrij weinig bedrijven vindbaar zijn die delen leveren voor het oude trouwe werkpaard. Wie kan mij in de richting helpen van alternatieve uitlaat-systemen. Ik zou graag een 2-in-2 willen met een soort van Mistral achterdempers. Ik zit zelfs met het idee te spelen om te kijken of ik Supertrapps erop kan zetten.

Ook ben ik van plan om er open filters op te zetten, kan iemand mij vertellen of het an nodig is om andere sproeiers te monteren ?

Met vr gr

Ivo

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 15 april 2005 18:57 
Hi Ivo,

Op het gebied van uitlaat systemen is er niet zo heel erg veel keus voor de CX tenzij je niet bang bent om een duur systeem te kopen en te versleutelen.
Op de links page van deze site staan een aantal adresjes in Duitsland waar je terecht kan voor veel spul. Ook heeft www.davidsilverspares.co.uk nog veel te koop maar deze is wel vrij duur.

De CX is een goed werkpaard maar ik kan je niet aan raden er teveel aan te versleutelen en te knoeien met de opzet van het luchtfilter. In mijn mening ga je dan alleen maar problemen krijgen met zo'n ding. Gewoon standaard laten en mee rijden.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver Hans

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 15 april 2005 23:18 | Aangepast door: Hans 
De CX is standaard al geoptimaliseerd. Dus elke wijziging in het origineel beinvloedt de prestaties negatief.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Sportiever uitlaat

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven