Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

navigatie

 
 
Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende »

Schrijver lavender152
Gast 
#1 | Geplaatst: 18 april 2005 23:00 
ik heb laatst en navigatie systeem gekocht voor in de auto. het gaat om een PDA met TomTom. weet iemand of er een speciaal houder in de handel is voor op de motor

Schrijver ffroidbise
Gast 
#2 | Geplaatst: 18 april 2005 23:14 
Ik heb een Zire31 PalmOne GPS systeem van Viamichelin, met houder voor in de auto, maar deze kan ik mits een kleine aanpassing zeker op de moto gebruiken.
Dus ik vermoed dat dit wel met elk PalmOne/Pocket PC kan.

ffroid

Schrijver Hans

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 18 april 2005 23:54 
Navigatie op de motor ???

Heerlijk toch als je niet gelijk de bestemming kunt vinden en maar wat moet rondrijden !
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver janreb
Gast 
#4 | Geplaatst: 19 april 2005 00:38 
Lees de test in de vorige Promotor.
Goeten,
Reyer

Schrijver janreb
Gast 
#5 | Geplaatst: 19 april 2005 00:41 
Overigens, zolang je rijdt hoef je niet te choken, haha, Reyer

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 19 april 2005 08:51 | Aangepast door: ouwe_jan 
Ben voorstandervan een Route aanwijzer maar je moet een goede bril dragen maar dan zie je niks van de schoone natuur waar je door rijdt,als een ritje maakt kijk dan voor die tijd waar je naar toe wilt [verkeerd rijden kan soms heel leuk zijn]en Nederland is toch niet zo groot heren en dames motorrijder van een CX 500 of 650
groeten van die ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Hans

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 19 april 2005 09:01 
Pro Motor ?
Ik ben afgelopen zaterdag geïnterviewd voor de rubriek "Het schuurtje van ....". Een paar uur vertellen over en foto's maken van mijn collectie klassieke motorfietsen.
Dat artikel verschijnt in de mei uitgave.
En natuurlijk (weer !) een goede promotie voor de CX.

Ik heb een navigatiesysteem in mijn auto; da's handig. Maar op de motor hoef ik er echt geen (trouwens er zal ook wel geen 6 volt systeem beschikbaar zijn lijkt mij hahaha).
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver udent

Forum Lid 
#8 | Geplaatst: 19 april 2005 20:33 
6 volt?????????
theo cx ds

Schrijver Hans

Forum Lid 
#9 | Geplaatst: 19 april 2005 21:10 
Yep.
De meeste klassieke motorfietsen zeker van voor 1955 (en daar heb ik er behoorlijk wat van) hebben bijna allemaal een 6 Volt installatie.
Het spijt mij, maar de CX is niet mijn enige motorfietsliefde.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver janreb
Gast 
#10 | Geplaatst: 19 april 2005 21:17 
Dit is het CX-forum.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#11 | Geplaatst: 19 april 2005 21:54 | Aangepast door: coenox 
Lavender,

Laat ik nu niet alleen actief zijn voor de CX club, maar ook nog een tijdje vor de palmclub bezig zijn geweest.

Navigatie op de motor heb ik (nog) geen ervaring mee. In de auto heb ik een houder van Brodit. Deze leveren ook een waterdichte houder voor op de motor, kijk bijvoorbeeld op gpsplaza(even flink naar beneden scrollen). Wel bijhoorlijk aan de prijs, 169 euro. Beroemd is ook de onverwoestbare otterbox. Wel is de algemene mening dat een PDA met navigatie wat moeilijk bedienbaar is met handschoenen aan.De meeste motorrijders geven de voorkeur aan een vast navigatiesysteem. Maar als je het systeem toch al hebt is het de moeite van het proberen waard.
Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Hans

Forum Lid 
#12 | Geplaatst: 19 april 2005 23:33 | Aangepast door: Hans 
Janreb,

Jouw opmerking kan ik niet plaatsen en zeker niet waarderen. Ik bezit inmiddels 13 CX'en en beschouw mijzelf als liefhebber maar ook kenner van deze motor.
Dat uit zich ook in mijn al jarenlange bijdragen aan dit forum.
De CX liefhebber kenmerkt zich door het in zijn waarde laten van anderen. Deze tolerantie maakt deze club juist zo uniek. En laten we dat gewoon maar zo houden.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver janreb
Gast 
#13 | Geplaatst: 19 april 2005 23:50 
Hallo Hans,

Met alle respect, je hoeft niet zo zuur te reageren, ik stel alleen vast dat het een CX-forum is en laat iedereen in zijn waarde. Het spijt me dat je het zo opvat. Het is een leerzaam en gezellig forum en dat moet zo blijven. Overigens ben ik benieuwd naar het artikel over je schuurtje. Ik kijk er reikhalzend naar uit.

Groeten,
Reyer

Schrijver Hans

Forum Lid 
#14 | Geplaatst: 20 april 2005 18:55 
Tja, dat is iets wat je gewoon wel of niet aanvoelt.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver coenox

Voorzitter 
#15 | Geplaatst: 21 april 2005 21:14 
Reyer en Hans,

Helaas zijn e-mail, prikborden etc vaak niet geschikt om intonatie van een opmerking weer te geven. Dan wordt een opmerking wel eens verkeerd opgevat. Zelfs op ons prikbord, waar dit gelukkig weinig voorkomt. Ik hoop dat het misverstand uit de weg is.

Coen
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Pagina  Pagina 1 van 2:  1  2  Volgende » 
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 navigatie

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

 
Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Remko ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven