Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Tankkraan doe het niet

 
Schrijver Roland Smeets
Gast 
#1 | Geplaatst: 2 mei 2005 20:31 
Ik krijg geen benzine als ik de slang van de carb. afhaal. Ook de filter in de tank heb ik verwijderd. Is het bij honda zo dat het niet doorkan lopen.
Het betreft een honda CX 500e. Als ik de benzine rechtstreeks in de leiding van de carb. schenk, doet hij het wel. Ligt het probleem in de kraan of hoe moet ik dit oplossen, (Heb sinds zaterdag deze motor in bezit)

Schrijver lavender152
Gast 
#2 | Geplaatst: 2 mei 2005 21:16 | Aangepast door: lavender152 
als het goed is loopt er nog een dunne slang naar de kraan. deze slang is een vacuum slang die zit aangesloten aan de achterkant van de kraan en zorgd dat de kraan dicht staat als de motor niet loopt. Als deze slang niet aangesloten zit loopt er geen benzine door naar de carb's.

Schrijver Roland Smeets
Gast 
#3 | Geplaatst: 3 mei 2005 12:15 
Dit klopt inderdaad maar er zitten in totaal 3 uitgangen 1 van tank naar
carb. en nog 2 andere 1 hiervan moet van rechter carb. naar benzinekraan, maar moet deze aan de buitenzijde of aan de binnenzijde van de carb. aangesloten worden want er zit ook een overloop aan?

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Tankkraan doe het niet

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven