Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

gaskabels

 
Schrijver marnix
Gast 
#1 | Geplaatst: 19 mei 2005 21:40 
hallo ,
kan er mij iemand uiteen leggen in welke positie de gaskabels van een cx liggen .
bij het doorvoeren van de gaskabels moet ik een of andere verkeerde bocht hebben genomen waardoor de binnenkabel niet goed terugkeert bij het naar links of rechts draaien van het stuur .
misschien moeilijk om het uit te leggen ????

Schrijver Ray
Gast 
#2 | Geplaatst: 20 mei 2005 11:12 
Hoi Marnix.
Ze gaan vanaf het stuur tussen de vorkpoten en koplamp-kapje door, links om de staande buis van het balhoofd en zo onder de tankbuis door riching de carbs.
Zo liggen ze bij mij, en dat is ook de manier.
Succes ermee,
Groetjes
Ray (die het eens meemaakte dat de motor automatisch gas gaf bij links of rechtsafsturen....)

Schrijver Erik1

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 20 mei 2005 12:39 
Hoi Marnix,

Het kan ook zijn dat de binnenkabel te strak getrokken word doordat de afstel bussen (onder je gashandel) tever uitgedraaid zijn. Je moet die zo afstellen dat er iets speling in je gashandel zit zonder dat de motor daar op reageert.

Suc6 met afstellen.
Groet Erik.
~ Gespaakte 50's CX(Mooiste CX SJK 2016) ~ De Gouden Deauville ~ PAv40 aanhanger ~ Nu eigenaar van een heerlijke Fiat 500TC (Turbo Cabrio) ~ Donateur 2022 ~ www.EriKunst.nl ~ www.vanengelenhoven.net ~

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 20 mei 2005 17:10 
Ray dat is de goede loop van de gaskabels dus Marnix nu is de eer aan jou om het zo te doen
ouwe-jan
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver marnix
Gast 
#5 | Geplaatst: 20 mei 2005 21:37 
dank u voor uw reacties.
het probleem is verholpen, ik had er een laag stuur op gemonteerd, maar ik had de gaskabels van het hoge stuur er nog op zitten en die zijn een 12 tal cm langer waardoor die altijd in een gewrongen positie kwamen te liggen
Gaskabels verwisseld en alles o.k.

Schrijver PeterScarlett
Gast 
#6 | Geplaatst: 27 mei 2005 19:06 
Marnix, heb je die originele kabels nog ? Ik zoek er een paar.
Peter uit Helmond bij Eindhoven
0621694965 eventueel

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 gaskabels

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven