Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Ik heb draadjes over in m'n kuipje!!!

 
Schrijver Ray
Gast 
#1 | Geplaatst: 20 mei 2005 22:06 
Door een niet werkend Km-teller eens in het kuipje gedoken, van het een kwam het ander en nu ligt het kuipje eraf en probeer ik die spaghetti daar te doorgronden. Van de hoofdkabelboom komt een klein boompje van drie met daarin een zwarte, groene en bruine draad, waarvan aan de groene en zwarte een dubbele vrouwjesstekker zit. En dat zit zomaar los in het kuipje, en alles deed het.....Het is originele bedrading, dus geen geknutsel. En ik kan het ook niet zo gauw vinden op het bedradingsschema....
Wie waat war dat voor is of hoe het zit.....
Alvast bedankt
Ray ( die de schemas in het boek wel heeel klein gedrukt vindt.....of moet Ray een brilletje?)

Schrijver tinus
Gast 
#2 | Geplaatst: 20 mei 2005 23:42 
Hoi, ik heb in m'n GL ook wel wat losse draden, in de koplamp en onder het zadel. Heeft ws. te maken met geschiktheid voor VS, waar een motor een parkeerlicht moet hebben, en het licht altijd aan moet zijn en dat soort afwijkingen. Verder is er altijd een extra aansluiting voor accessoires. Als alles het doet en de draadeinden netjes geïsoleerd zijn, zou ik me er niet druk over maken. De schema's zijn inderdaad eigenlijk alleen leesbaar als je ze vergroot en de lijnen inkleurt. Groeten,
Martin

Schrijver ffroidbise
Gast 
#3 | Geplaatst: 20 mei 2005 23:45 
check even de schema's om mijn site, die zijn iets groter, alle voor de cx 500 toch www.hondacx500.tk

ffroid

Schrijver cosmar

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 20 mei 2005 23:45 
ray ik heb hier het haynes boek voor me liggen hoofdstuk 4 fig. 5.5 instrumentenpaneel en daar heb je idd. 3 lossekabels. in het schema staan die kabeltjes ook los getekend, dus zover is er niets aan de hand.
cosmar (die blij is met een groot Haynes boek en de ned. versie voor de grote woorden)
een mooie blauwe uit 79, en een vreemde groene uit 97 nu zelfs een gele 650E. Alle stamtafels zijn mij bekend.

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 21 mei 2005 08:29 | Aangepast door: MAST 
Hallo Ray, op onze site staan ook de bedradingsschema's. Kijk onder "techniek", dan bij "hulpmiddelen en tips" (of klik hier). Verder sluit ik me aan bij Martin en Cosmar.
Succes, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Ray
Gast 
#6 | Geplaatst: 21 mei 2005 09:07 
Thanks guys,
Ik had inderdaad de schema's hier al gevonden, maar daar kon ik niet helemaal die kleuren draden vinden. Ben nu weer gerustgesteld en ga de boel maar weer in elkaar zetten. Ik vraag me alleen af hoe ze dat bij de productie hebben gedaan want er lijkt geen mogelijkheid alles netjes en passend in het kuipje te doen, het is echt een kwestie van frotten en snel de lamp eropzetten......
Groeten
Ray ( die nu denkt dat spaghetti een Japans gerecht is...)

Schrijver old_harry
Gast 
#7 | Geplaatst: 21 mei 2005 20:19 
deze draden kunnen wordn ge bruikt voor wat heet ameriekaanse zij kop lampen deze laten de lampen werken bij stads licht gr old_harry

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Ik heb draadjes over in m'n kuipje!!!

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven