Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Uitlaatpakkingen

 
Schrijver pim_bos
Forum Lid 
#1 | Geplaatst: 24 mei 2005 11:03 
Zoals wel meer oude motoren lekt de uitlaat van mijn CX500e. nou is zo'n uitlaat opgebouwd uit 3 delen. bocht tussenstuk en demper. Ik zoek nu nieuwe pakkingen voor elk stuk. Ik neem iig aan dat elke verbinding een pakking zou moeten bevatten.
zijn deze uberhaupt los te koop?
En wie weet waar ik deze kan krijgen?

grtz
Pim

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 24 mei 2005 11:20 | Aangepast door: Floris 
Ze zijn nog leverbaar en iedere Honda dealer kan ze voor je bestellen. Een andere mogelijkheid is bestellen via postorder bij www.cmsnl.com. De bestelnummers zijn:

pakking cilinderkop-uitlaatbocht 18291-286-000
pakking uitlaatbocht-balanspot 18391-317-000
pakking balanspot-demper 18392-413-000

Wat je ook kunt proberen is de verbindingen insmeren met uitlaatpasta. Als je dat netjes hard laat worden dan krijg je een gasdichte afsluiting.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 24 mei 2005 19:12 
Het probleem met de Honda pakkingen is dat het asbest redelijk snel verkruimeld. Op Rob Davis's website staat een hele goeie tip over hoe je zelf vervangingen kunt maken met een stuk aluminium folie en uitlaat reparatie tape.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver vlijm
Gast 
#4 | Geplaatst: 24 mei 2005 21:58 | Aangepast door: vlijm 
De pakkingen die je nu koopt zijn geen asbest- maar grafietpakkingen (die aan de balanskamer) en koper (aan de cilinder).

groetjes,
Jacob

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Uitlaatpakkingen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven