Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

ongebruikte draden

 
Schrijver post94er
Gast 
#1 | Geplaatst: 25 mei 2005 10:57 
In het stukje over " lampje brandt op km teller" spreekt old_harry over drie ongebruikte draden.
Zelf rijd ik momenteel met een CX650 C en bij het bestuderen van het bedradingsschema ben ik ze niet tegen gekomen. Alleen één bruine die dan, nog samenhangt met de nummerplaatverlichting.
Heeft er iemand een idee over welke kleur draden het gaat en waar ik ze kan vinden?

Raf

Schrijver Floris
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 25 mei 2005 12:47 
De schema's (in kleur) die op onze site staan komen uit het Clymer handboek. Dit is een Amerikaanse versie, dus de 'running lights' zijn op dit schema aangesloten. Bij de Europese versie zijn ze niet aangesloten. Als ik 't goed heb gaat het om geel/wit (rechter running light) en lichtblauw/wit (linker running light). Het kan ook zijn dat deze draden geheel ontbreken, aangezien de Amerikaanse en de Europese draadboom afwijkend zijn.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver Ray
Gast 
#3 | Geplaatst: 25 mei 2005 16:55 
Zie ook dit topic van mij deze week:
http://www.hondacx500.nl/phpdata/forum/index.php?action=vthread&fo rum=6&topic=3082

groeten
Ray ( die er nou wel achter is....)

Schrijver post94er
Gast 
#4 | Geplaatst: 26 mei 2005 10:14 | Aangepast door: post94er 
Mijn voorste pinkers staan constant aan. Bij het aanzetten voor het afslagen, beginnen ze te pinken.
Als ik mij dus niet vergis zijn ze aangesloten met de draadjes van "running lights".
En ik die eerst dag dat er een foutieve verbinding was gemaakt.
Raf

Schrijver fgeurts_knipper licht
Gast 
#5 | Geplaatst: 7 aug. 2005 22:48 
ray heeft het over stekkertjes en in het europese bedradingsschema staan de draden ook dus dan zullen ze er wel zijn. Nu nog de lekenvraag, waar ik de draden op aan moet sluiten

groeten,
Frans_knipperlicht

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 ongebruikte draden

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven