Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

vervangen bougies

 
Schrijver woudwijk
Gast 
#1 | Geplaatst: 30 mei 2005 22:03 
vervangen bougies

Schrijver woudwijk
Gast 
#2 | Geplaatst: 30 mei 2005 22:14 
als ik een tocht rijd op mijn cx500 uit 1980, en er word een tussenstop gemaakt, wil de motor meestal niet weer starten.
verwissl ik de bougies door andere bougies dus koude bougies dan start de motor wel weer, waar kan dit aan liggen

Schrijver puk
Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 31 mei 2005 16:13 
mogelijk verkeerde warmte graad van de kaarsen , even de specificaties nazien
alles wat je zelf doet doe je meestal beter

Schrijver coenox

Voorzitter 
#4 | Geplaatst: 31 mei 2005 17:30 
Heb net van Floris geleers dat je geen radio-ontstoorde (met een R in het type nummer) moet hebben omdat dit extra weerstand veroorzaakt. Is al in de doppen geregeld. Of dat dit probleem kan veroorzaken weet ik niet.
I have not failed. I've just found 10,000 ways that won't work - Thomas Edison

Schrijver Hugo
Gast 
#5 | Geplaatst: 31 mei 2005 19:01 
Ik herken je verhaal. Bij lange ritten als de motor dus erg heet wordt, start hij bij een tankstop altijd erg moeilijk. Ik dacht altijd dat het een vaporlock(benzine verdampt in de carbs door hitte) was, maar daar schijnen de CX customs geen last van te hebben. De eerste paar duizend KM met mijn huidige bougies geen last van gehad, maar nu wel. Ik heb nog geen oorzaak/oplossing voor dit probleem gevonden.

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 vervangen bougies

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven