Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

gezocht, uitlaten CX 650 E

 
Schrijver hans_dorst
Gast 
#1 | Geplaatst: 31 mei 2005 18:29 
ik zoek voor mijn honda nieuwe of gebruikte uitlaten.

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 31 mei 2005 18:50 
Hallo , probeer het eens bij Doornekamp motoren in Hoevelaken. Zie de advertentie op marktplaats.
Succes, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 1 juni 2005 11:13 
Nieuwe Mivv-uitlaten zijn er voor €200,- bij Kommermotorparts in Garderen. Zie de foto's van mijn 650E in de showroom nr.32 (op klikken) en/of klik op mijn "gegevens" voor de toelichting.
Succes, Roelof.
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Schrijver hans_dorst
Gast 
#4 | Geplaatst: 1 juni 2005 20:55 
ha roelof, die uitlaten zitten er nu onder, maar vindt ze niet mooi. ik wil d orginele met de kromming in de uitlaat. maar toch bedankt

Schrijver hans_dorst
Gast 
#5 | Geplaatst: 1 juni 2005 20:58 
ha mast, ook jij bedankt voor je tip. maar ook deze hebben de kromming niet die erbij mij opzaten. Die kromming in de uitlaten vond ik juist mooi. dus dan wordt het toch nog even verder zoeken.

Schrijver Roelof

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 2 juni 2005 16:41 | Aangepast door: Roelof 
Mijn MIVV-dempers (Honda>CX 650 E SPORT '83-'85 TYPE RC12 Code 72.96.039.22) hebben die kromming wel, alleen de karakteristieke alluminium "conus" aan de achterkant ontbreekt. Is nu een zwart deksel met gat in het midden. Deze heb ik echter uit de originele uitlaten bewaard en ga ik misschien nog een keer overzetten (lijkt te passen). Zie foto in de showroom>CX 500/650 E >nr.32 (op de foto klikken)
Oost, west, in de auto is ook niet alles !

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 gezocht, uitlaten CX 650 E

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven