Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

gebarsten luchtfilterslang & weinig vermogen

 
Schrijver Richard_1
Gast 
#1 | Geplaatst: 30 juni 2005 20:19 
hoi allemaal
ik heb al een tijdje problemen met het vermogen en acceleren. ik heb de carb's al uiteen gehad.maar het enige wat ik kon ontdekken was dat de luchtfilterslang van de linkse cil. gescheurd is en dat de afdichtringen in het vacuum potje bovenop de carb's lekken.
kan dit de oorzaak zijn????

groetjes Richard

Schrijver attema
Gast 
#2 | Geplaatst: 30 juni 2005 21:05 
Pas als het door gescheurd is zou je er last van kunnen hebben. Is makkelijk te repareren met een beetje silicone kit.
Nu hoor je van mij een handelaars antwoord: nog nooit mee gemaakt dat de dekseltje boven de carbs lek zijn.
Waar ik veel van hoor als een cx niet meer zo best wil is een slechte ontsteking. Heb het ook nog nooit mee gemaakt maar het schijnt te zijn dat de vervroegings electronica wel eens de geest geeft.
Idsart

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 30 juni 2005 21:38 | Aangepast door: ouwe_jan 
laat je motor bij een Honda dealer op tijd zetten en vraag of ze dan de vervroeging even willen controlleren,dan weetje meteen of alles goed werkt
ouwe_jan
of rij even bij Marco langs die kan het ook
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Richard_1
Gast 
#4 | Geplaatst: 1 juli 2005 08:37 | Aangepast door: Richard_1 
hoi
ik zal de luchtfilterslang repareren of nieuwe halen op motorsloop in de buurt. maar een cx heeft toch een cdi box daar is toch niets aan te stellen?? hoe kom ik anders met marco in contact??

Richard

Schrijver MAST

Moderator 
#5 | Geplaatst: 1 juli 2005 13:04 
Richard, volg deze link naar Marco. (staat ook onderaan op de " home" pagina.)
Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Pluis
Gast 
#6 | Geplaatst: 1 juli 2005 19:48 
Wat bedoel je met luchtslang? De slang van het filter naar de carb of van de carb naar de cylinderkop?

Voor mij klinken je problemen meer naar een lekke aanzuigbuis (dus de slang tussen de carb en de cylinder). Controleer die dus even: het moet echt helemaal 100% luchtdicht zijn!

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 gebarsten luchtfilterslang & weinig vermogen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven