Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

balanspot

 
Schrijver kees
Gast 
#1 | Geplaatst: 2 juli 2005 16:00 
Hallo allemaal
Ik zit hier de mail helemaal vanuit Canada te lezen leuk dat het van uit hier ook allemaal werkt
Maar ik had toch een vraagje als je de balanspot venieuwd of je zet een pijp tussen de de bocht en de demper moet dan de hel handel nie opnieuw afgesteld worden?
Groetjes kees vanuit Canada

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 3 juli 2005 09:14 
ik heb een kees in canada in het hartje van amerika nou kees dat vindt ik een leuke vraag wel deze wordt hier vaak gesteld maar nieumand geeft daar een goed antwoord op,zelf zo`n balanspot gesloop en in dat H stuk zelfs niets tegen gekomen wat het zal helpen voor balans enkelt als een van de dempers verstopt of stuk zou zijn dan laat de anderen gewoon de verbrande lucht er uit,zelf geprobeerd zonder datH stuk vind ik het geluid wat er dan uitkomt mooier maar ja ieder zijn eigen smaak,een voordeel van de balanspot is het reduceerd wel de decibelen .
koopt je een uitlaat systeem van twee in een dan is het geluid weer anders en daar zit ook gaan balanspot tussn
ouwe-jan [ die graag wat geprutel hoord achter zijn oren ]
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver kees
Gast 
#3 | Geplaatst: 4 juli 2005 02:02 
Ik ga toch eens proberen om zelf een balanspot te maken met pijpjes in de pot want die zitten er daatwerkelijk wel in want ik heb de balanspot van een CX 500E gesloopt.En Jan ik houd van een rustige motor met een zo zacht mogelijk geluid !!
groetjes Kees

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 4 juli 2005 09:19 
Kees weet je wanneer een motor rustig loopt,als deze slaapt onder een wollen deken
,maar dan wel alleen !!!!!!!
GROETEN UIT hOLLAND
OUWE-JAN WIERINGERWERF
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 balanspot

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven