Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Toerenteller GL650

 
Schrijver silverwing650gl
Gast 
#1 | Geplaatst: 3 juli 2005 20:45 
M'n toerenteller van een 650 GL is er plots mee gestopt. Wat kan er aan de hand zijn? ik kon niets vinden in mijn techn. handboek. Enige suggesties om het na te kijken.

Schrijver vlijm
Gast 
#2 | Geplaatst: 3 juli 2005 21:50 
hoogstwaarschijnlijk is je toerentellerkabel gebroken. Vervanging is veel werk voor zo'n simpel probleem, waarschijnlijk voor jou nog meer vanwege de kuip? Radiator moet er af + de ventilator (-propellor) voordat je er bij kan. staat denk ik op verschillende plaatsen op de site beschreven en bovendien op deze site: http://www.elsham.pwp.blueyonder.co.uk/cx500/
groet,
Jacob

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 4 juli 2005 09:32 
kan ook dat het worm wiel op de nokkenas stuk is of het worm wiel in de doorgever,zoek en gij zult het vinden wat de oorzaak hier van is
ouwe-jan die hier geen last meer van heeft door de toerenteller electronies
gemaakt heeft
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver beussie
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 4 juli 2005 17:45 
Hint: de 650 heeft een ventilator die electrisch aangedreven wordt dus die hoef je niet los te halen want die gaat gelijk met de radiateur mee en als je die aan de rechterkant losmaakt kan je met wat pielen de kabel uit het wormwiel krijgen, hoef je ook de koelvloeistof niet af te tappen.
succes er mee.
Beussie

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Toerenteller GL650

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven