Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

freewheelkoppeling startmotor

 
Schrijver Anoniem
Gast 
#1 | Geplaatst: 16 juli 2005 13:15 
Kan er iemand mij vertellen of er op internet een site te vinden is waar je elk cx- motoronderdeel kan bestellen? Ik heb onderdelen nodig om de freewheelkoppeling van de startmotor te herstellen en daarbij ook de pakking van de achterste carterhelft en eventueel onderdelen voor de waterpomp.dit heb ik op de websites onder links nog niet gevonden en zeker de freewheelkoppeling niet

Schrijver dikkezeug
Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 16 juli 2005 17:38 
Kijk eens op onze clubsite www.cx-gl.org.uk. Klik op partsfinder en zoek je model. Zoek dan je onderdelen en dan krijg je op zijn minst de onderdeel nummers. Je kan dan eventueel even kijken op www.davidsilverspares.co.uk waar je online kan bestellen hoewel ze vaak veel meer hebben dan dat er op de lijst staat dus bellen is mischien een betere optie.

Wouter
Als het niet gerepareerd is kan je het niet stuk maken.

Schrijver MAST

Moderator 
#3 | Geplaatst: 16 juli 2005 17:50 
Hallo anoniem, probeer het anders eens bij CMS nl.Hetzelfde verhaal zoals van Wouter, maar dan in NL.En bij Partsfish kan je allerlei onderdeel nummers opzoeken. (eerst even aanmelden bij partsfish) Succes, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Anoniem
Gast 
#4 | Geplaatst: 16 juli 2005 17:59 
dank u,wouter

Schrijver brinkcx

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 17 juli 2005 23:34 
En als je er niet uit komt, bij deze duitser staat een kitje in de lijst voor een kleine 30 Euro.
CX500 Z 1978, zo'n rooie, met Rickman kuip
CBX650 E 1983, na veel werk 1e goede proefrit
o ja, donateur ca.2007-2024 💰

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 freewheelkoppeling startmotor

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 2
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven