Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Nieuw lak

 
Schrijver pim_bos
Gast 
#1 | Geplaatst: 1 aug. 2005 08:19 
hi,

Ik heb een cx500e uit '85 en ik ben niet tevreden meer over de lak die erop zit. nu had ik bedacht dat ik de motor wel uit elkaar kan schroeven en dan alles opnieuw kan spuiten. voor de tank zal dat geen probleem zijn, alleen vroeg ik me af, kan ik dat polyester van de kuip ed ook spuiten? Of moet ik dat misschien voorbehandelen en zo ja waarmee?

Nieuw stickers zijn nog te krijgen, toch?

grtn
Pim

Schrijver edward
Gast 
#2 | Geplaatst: 1 aug. 2005 09:47 
Hoi Pim

Ik heb deze zomer mijn tank en zijkapjes van m'n 500C gespoten (zie fotoverslag onder "techniek"). De kunststof zijkapjes heb ik voorafgaand aan het spuiten voorbehandeld met een hechtprimer (spuitbus). Vanaf dat moment konden ze hetzelfde worden behandeld als de tank. Ik vermoed dat je voor je kuip met een gelijksoortige hechtprimer uit de voeten kunt.

Succes,
Edward

Schrijver marnix
Gast 
#3 | Geplaatst: 1 aug. 2005 12:55 
ik heb mijn cx volledig herspotenen heb zoweinig mogelijk van de oude verf verwijderd zodat dit al dienst doet als grondlaag en dan gewoon de glanslak erover heen gespoten.resultaat is prachtig.trouwen de zijkapjes zijn in polyester en dat hoeft geen speciale hechtprimer

Schrijver Frans
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 1 aug. 2005 13:51 
Hee Marnix,

Staat jouw motor eigenlijk al in de showroom? Stuur gauw even wat fotootjes! (frans@hondacx500.com)

Frans

Schrijver pim_bos
Gast 
#5 | Geplaatst: 1 aug. 2005 14:52 
En wat betreft stickers. edward heeft mooie eigen stickers gemaakt, maar ik heb denk toch liever standaard.

grtn
Pim

Schrijver Floris
Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 1 aug. 2005 18:08 
Let op: stickers zijn niet meer nieuw verkrijgbaar.
Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.

Schrijver pim_bos
Gast 
#7 | Geplaatst: 2 aug. 2005 08:00 
Heeft iemand toevallig nog wat liggen, qua stickers?
of zijn ze nog op andere wijze te krijgen?

grtn
Pim

Schrijver edward
Gast 
#8 | Geplaatst: 2 aug. 2005 13:00 
Als je een digitaal fotootje/plaatje hebt, kunnen stickers in iedere gewenste kleur en formaat worden gedrukt. Meer heb je echt niet nodig. Hoe meer kleuren, hoe duurder, maar je kan ze dus gewoon laten maken. Ik kan me van het prikbord herinneren dat meer CX-ers met die gedachte speelden, maar nogal schrokken van de prijs. Bij meer bestellingen worden de kosten echter aanzienlijk lager, in elk geval bij het bedrijfje waar ik zaken mee heb gedaan (www.ferryquik.nl). Misschien kun je een oproep op de site plaatsen en identieke stickerliefhebbers mobiliseren.

Succes,
Edward

Schrijver startweer
Gast 
#9 | Geplaatst: 3 aug. 2005 08:54 
Wat een mooi taalgebruik: 'identieke stickerliefhebbers mobiliseren'. Geweldig gevonden!

Gea (die blij is dat het prikbord leuk om te lezen is)

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Nieuw lak

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven