Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Wat was het resultaat?

 
Schrijver edward
Gast 
#1 | Geplaatst: 5 aug. 2005 14:08 | Aangepast door: edward 
Beste techneuten,

Ik zit als doe-het-zelver regelmatig op de techniek-sectie te snuffelen. Uit nieuwsgierigheid, maar vooral om meer over mijn CX te leren. We hebben, zo blijkt, duidelijk veel technische kennis in onze club. Je staat met een CX-probleem nooit alleen. Het is dan ook logisch dat een vraagsteller vaak meerdere (en soms verschillende) tips of opties krijgt aangeboden. En daar houdt het verhaal meestal op. Terwijl ik als aandachtig lezer (of als mede-tipgever) zo benieuwd ben naar de afloop. Welke tip heeft gewerkt, welke digitale diagnose was de juiste? Want daar kunnen we met z'n allen weer van leren.

Dus daarom mijn verzoek: Laat als vraagsteller altijd even weten wat het resultaat van ieders meedenken is geweest (desnoods met terugwerkende kracht).
NB: Dat is trouwens meteen een duidelijk signaal dat het onderwerp als afgesloten kan worden beschouwd.

Groet,
Edward

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 5 aug. 2005 16:49 
Zal tijd worden , zijn daar al een jaar mee bezig
ouwe_jan die zijn tijd het wordt om er mee uit te scheiden
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Wat was het resultaat?

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 4
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven