Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Gl 500

 
Schrijver wannes
Gast 
#1 | Geplaatst: 17 aug. 2005 18:50 
Vorig jaar heb ik een nieuwe kettingspanner op de distributie ketting gemonteerd daar de andere stuk was .
Nu na een +/- 5000 km hoor ik het zelfde geratel!Wat kan er misgelopen zijn kan het iets anders zijn?Wat is de oplossing?Ik weet het niet meer!

Schrijver Hans

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 17 aug. 2005 20:52 
De spanner / nokkenasketting / spanschoenen zijn een trio dat gewoon altijd samen moet worden vervangen. Als een van die onderdelen op zijn eind loopt / kapot is dan zullen de anderedelen spoedig volgen.
En volgens mij ondervind jij dat nu aan den lijve.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver wannes
Gast 
#3 | Geplaatst: 18 aug. 2005 15:31 
Hans dank voor uw reactie.
Als ik het goed begrijp best het hele zootje er uit en de ganse boel vervangen.zijn er nog andere zaken die ik dan best controleer?
Heb jij enige kennis hoe je kan zien of een altenator nog in goede conditie is bij een cx500 '82 daar ik er vorig jaar een vervangonderdeel heb ingestoken en onlangs toch eel lege baterij had?

Schrijver Hans

Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 18 aug. 2005 20:34 
Gebruik van de zoekfunctie ("zoeken" in de bannebalk) op deze site geeft over dit onderwerp al heel veel informatie.
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Schrijver Sortof
Gast 
#5 | Geplaatst: 18 aug. 2005 23:12 
Wat is een bannebalk?

Schrijver Hans

Forum Lid 
#6 | Geplaatst: 18 aug. 2005 23:18 
Ik bedoel de bannerbalk; dat ding boven aan deze pagine met het logovan de CX club,de CXen het motoblok. Daarin zitten een aantal velden die je kunt aanklikken.
Easy as a CX !!
This posting has been generated with 100% recycled electrons.

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Gl 500

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven