Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

vervangen achtervelg

 
Schrijver startweer
Gast 
#1 | Geplaatst: 23 aug. 2005 18:49 
Het is me gelukt om de achtervelg van mijn 'harry' compleet met goede band, te vervangen. Er is me ooit verzekerd dat een CX heel eenvoudig is, net lego. Ook is me duidelijk gemaakt dat ik best zelf die velg kan vervangen. Dit laatste was nog niet zo simpel. Het is heel gemakkelijk om de velg te verwisselen, als je genoeg krcht in je handen hebt. Helaas heb ik dat niet, gelukkig heeft mijn neef (17 jaar oud) dat wel. Op mijn aanwijzingen heeft hij het zware werk gedaan. Hij is het met de deskundigen eens: net lego.
Het wordt wel steeds leuker om zelf te sleutelen.
Dat wilde ik even kwijt...

Gea

Schrijver udent

Forum Lid 
#2 | Geplaatst: 23 aug. 2005 20:20 
Dus de prijs van de gladste gaat nu niet meer op.
Goed dat je metteen een andere band hebt gemonteerd , veiligheid gaat voor alles.

groeten , Theo.
theo cx ds

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#3 | Geplaatst: 23 aug. 2005 22:09 
zo zie je maar weer GEA het is een fluitje van een CX [een euro cent]
ouwe-jan
Doen is leren ,niets doen is fout
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Ray
Gast 
#4 | Geplaatst: 23 aug. 2005 22:46 
Goed gedaan meissie!
Leuk is dat he? Paar keer naar de sportschool en je kan alles zelf los halen, toch?
Laat je ook nog een keer naar de hoogte van je vering enzo kijken nu je de nieuwe band erop hebt? Zou kunnen dat je shocs een beetje versleten zijn...maar misschien ook niet.
Zoen voor Gea!
Groetjes
Ray (die nu toch een stukje van mijn en Marcels noeste arbeid op harry terug ziet...)

Schrijver ouwe_jan

Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 24 aug. 2005 08:02 
Ray wat moeten wij hier van denken,Zoen met een hoofdletter
ouwe-jan die niet gouw jaloers wordt
De liefde van een man of vrouw is zijn CX of GL te berijden

Schrijver Anoniem
Gast 
#6 | Geplaatst: 24 aug. 2005 12:03 
Een zoen uit bewondering en vriendschap, dat moet je er van denken, ouwe_jan!
Groeten,
Ray (die denkt dat ouwejan ook een zoen verdient maar dat aan anderen overlaat...)

Schrijver marcobecker

Forum Lid 
#7 | Geplaatst: 29 aug. 2005 19:44 
Sorry Gea, het blijft toch echt wel lego, en daar blijf ik bij die uitspaark. Groetjes Marco. Ik heb er wel om moeten lachen, maar het is je wel gelukt en dat geeft je weer een goed gevoel of niet dan....
groetjes Marco.
Voor meer info kijk dan ook op: https://www.youtube.com/channel/UCOaAJBL8Sm5yuvoD4TFDaOQ http://www.marktplaats.nl/verkopers/8764700.html

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 vervangen achtervelg

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 3
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven