Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

bougie-koppen

 
Schrijver post94er
Gast 
#1 | Geplaatst: 11 sept. 2005 17:00 
Met de hevige regens van de laatste tijd heb ik nog eens een probleempje.

Mijn bougiekoppen sluiten niet helemaal af. Gevolg: water rond de bougies en een CX die op één cilinder loopt

Nu is de vraag heeft er nog iemand bougiekoppen voor een cx650 C liggen, of weet er iemand hoe ik dit probleem kan oplossen. (extra afdichting of zo)

Raf

Schrijver post94er
Gast 
#2 | Geplaatst: 11 sept. 2005 17:21 
ondertussen heb ik op het internet al twee koppen gevonden voor 33 Euro zonder verzendingskosten erbij gerekend. (via Classic Motorcycle Supplies)

Maar misschien weet iemand hier een goedkopere oplossing?

Raf

Schrijver Anoniem
Gast 
#3 | Geplaatst: 11 sept. 2005 18:37 
Raf aan de buiten zijde onder de kleppen deksel zit ee gaatje dat naar je bogie geboord is , deze zal wel verstopt zijn .
neem een stukje borg draad en steek dat er door of zet er een lucht pistool er op en spuit het door
groeten ouwe-jan die zijn wachtwoord thuis heeft gelaten

Schrijver post94er
Gast 
#4 | Geplaatst: 11 sept. 2005 19:40 
merci Ouwe-Jan,

Je hebt me 33 Euro uitgespaard.
Doe me er maar aan denken mocht ik je ooit tegen komen op een evenement van de CX-club. Je pintje staat klaar.

Ik heb met een fijne schroevendraaier het gatje uitgepeuterd en er kwam een hoop zand uit (rara, hoe komt dat daar)
Nu maar hopen op een goede stortbui om te zien of het in orde is.

Raf

Schrijver Anoniem
Gast 
#5 | Geplaatst: 12 sept. 2005 11:54 
je kan het met water doen en niet met een pilsje want dat is zonde,misschien is het wel een sahara motor geweest je weet maar nooit
ouwe-jan die rijk wordt van de drank

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 bougie-koppen

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 0
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven