Naar de website Forum
 | Forums | Registreren | Reactie | Zoeken | Statistieken |
Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /   
 

Achterlicht brandt soms niet

 
Schrijver scsirob
Gast 
#1 | Geplaatst: 30 sept. 2005 13:45 
Mijn GL650 heeft een probleempje. Het achterlicht gaat tijdens het rijden spontaan uit. Als ik dan het contactsleuteltje een heel klein stukje terugdraai dan gaat het licht weer aan. Kennelijk een contactprobleem?!? Is dit iets wat eenvoudig op te lossen is?

Schrijver MAST

Moderator 
#2 | Geplaatst: 30 sept. 2005 16:03 
Probeer de stekker verbindingen aan je contactslot eens na te kijken. Wellicht zit er daar ergens iets los of maakt slecht contact (door corrosie)
Succes, Marcel.
Life is like riding a motorcycle. To keep your balance you must keep moving. (vrij bewerkt naar Albert Einstein)
Hondacx500.nl

Schrijver Anoniem
Gast 
#3 | Geplaatst: 30 sept. 2005 16:59 
WD40 in je contactslot!!!

Groeten
Ray ( die WD40 overal voor gebruikt...)

Schrijver Johan de Vries
Forum Lid 
#4 | Geplaatst: 1 okt. 2005 08:12 
Ik herken het euvel: ik reed op een CX met 125.0000 km op de teller met hetzelfde euvel: beetje contactspray in het contactslot, sleutel een paar keer bewegen, en waarschijnlijk ben je de kwaal de baas.
Honda CX 500 Custom 1984

Schrijver Johan de Vries
Forum Lid 
#5 | Geplaatst: 1 okt. 2005 08:17 
Eens reed ik op een CX met 125.000 km op de teller met hetzelfde euvel. Beetje contactspray in het contactslot, sleutel een paar maal omdraaien, en waarschijnlijk ben je het probleem de baas.
Honda CX 500 Custom 1984

Techniek www.hondacx500.nl Forum / Techniek /
 Achterlicht brandt soms niet

Reactie Klik hier om naar het gequote bericht te gaan

 

 ?
Alleen geregistreerde bezoekers kunnen hier een bericht plaatsen. Je kunt inloggen of je hier registreren.

 

Nu online: Gasten - 1
Members - 1 [ Oldwood ]
Meeste gebruikers ooit online: 374 [7 mei 2020 19:37]
Gasten - 374 / Members - 0
 
www.hondacx500.nl Forum Dit forum is gebaseerd op Open Source Forum Script miniBB ®
↑ Naar boven